عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
3 صفحه
از سوی دولت عراق اعلام شد:

الزام تزریق ۲ دوز واکسن کرونا برای زیارت عتبات

دولت عراق، تزریق 2 دوز واکسن کرونا را برای مسافران این کشور الزامی کرد. بر همین اساس، از این پس زائران عتبات، باید علاوه بر نتیجه منفی آزمایش PCR با اعتبار 72 ساعت قبل از پرواز، کارت واکسیناسیون هم ارائه دهند.
برنامه‌های این هفته مسجد جمکران:

توسل به حریم کبریا با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی

مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته و با حضور چهره‌های سرشناس منبر و مداحی میزبان مهدی‌باوران می‌شود؛ چنان که حجت‌الاسلام رفیعی در آئین توسل به حریم کبریای این مسجد سخنرانی می‌کند.
مدیرعامل انتشارات انقلاب اسلامی خبر داد:

انتشار ۸ کتاب تفسیری از مقام معظم رهبری

قندهاری‌نیا با اشاره به اینکه تاکنون ۴ کتاب تفسیری از مقام معظم رهبری منتشر شده است، بیان کرد: در تکمیل این چهار تفسیر در دو گام ۸ تفسیر دیگر به قلم حضرت آیت الله خامنه ای منتشر خواهد شد.
ظهر امروز:

قدیمی‌ترین عصاکش مداحان روشندل تهران درگذشت+عکس

اسماعیل نیکبخت از خادمان آستان سیدالشهدا (ع) که سالیان سال شاگردی و عصاکشی زنده‌یاد مرشدباقر معماری را کرده و در هیأت‌های مختلف کشور به نوکری و خادمی پرداخته بود، ظهر امروز در ۷۹ سالگی درگذشت.
قدیمی‌ترین هیئت‌های تهران را بشناسید:

این تکیه‌ها، نفس شهر را تازه می‌کنند

بازار نقطه اصلی همه هیئت‌ها بود. دیگر همه می‌دانستند که تهران است و عزاداری بازار. از سوم و چهارم محرم تیمچه‌ها سیاه‌پوش و حجره‌ها تعطیل می‌شدند. هر روز صبح علم و کتل هیئت‌ها بالا می‌رفت و بزرگان محله و بانیان هیئت مراسم عزاداری را برپا می‌کردند.
مطالبات رهبر انقلاب از مداحان:

خواندن شعر و استفاده از مضامینی که معرفت‌افزا نباشد، گناه است + جدول

هر سال در سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، مداحان به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند. ایشان در یکی از این دیدارها فرموده‌اند: گاهی اوقات می‌شنوم که در جلسه‌ مدّاح صاحب‌ هنر، نه شعر و نه مضمون در جهت معرفت‌افزایی نیست؛ این گناه است.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین