10 شهريور 1402 16 صفر 1445 - 12 : 17
کد خبر : ۷۷۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
فرمانده مرزباني استان خوزستان از برگزاري چندين ديدار ديپلماتيك با مرزبانان عراق و توافق براي خدمت رساني هرچه بيشتر به زائران حسيني در اربعين 95 خبر داد.
عقیق: سردار «عبداله نظرپور» فرمانده مرزباني استان خوزستان گفت : حماسه بزرگ اربعين حسيني براي كشور يك رويداد استراتژيك فرهنگي و تبليغي است .

وي با اشاره به اينكه براي مرزبانان خوزستان، خادمي زائران امام حسين (ع) بزرگترين عزت و افتخار است، افزود: تلاش براي ارتقاء خدمات و تسهيلات زائران اربعين حسيني 95 با تمام توان و سرعت در استان خوزستان در حال انجام است .

وي در پايان با اشاره به اينكه اين استان از آمادگي بالايي براي پذيرش زائران برخوردار است، تصريح كرد : در اين هفته با برگزاري چندين جلسه با مرزبانان عراق به توافقات خوبي در زمينه تردد زائران رسيديم و اميدواريم با افزايش مراكز صدور ويزا ديگر شاهد اين مشكل براي زائران نباشيم.

منبع:حج
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
زائران اربعین به این شعارهایی که می دهند و می گویند؛ تووافق شد و تسهیل شد و از این قبیل شعارها توجه نکنند و خود را آماده سختی های سفر کنند. متاسفانه سختی های داخل ایران هر سال بیشتر می شود ولی عراقیهای بدون امکانات، هر سال خدمات بیشتری به زوار می دهند.