03 آبان 1402 11 ربیع الثانی 1445 - 56 : 17
کد خبر : ۱۳۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، برنامه‌های حرم مطهر را در هفته جاری اعلام کرد.

عقیق: حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب با اشاره به این که برنامه سخنرانی حرم مطهر، همه روزه یک ساعت مانده به اذان مغرب برگزار می‌‌شود، گفت: در هفته جاری، حجج اسلام والمسلمین میرباقری، ماندگاری، حسینی اراکی، جمشیدی، حسینی قمی، میرشفیعی و تراشیون، پس از نماز مغرب به ایراد سخن می پردازند.

وی به برگزاری زیارت عاشورا در روز پنجشنبه، 25 مهرماه، بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی واعظ و مداحی میرداماد اشاره کرد و افزود: دعای کمیل این هفته، پنجشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام میرشفیعی و مداحی حیدرزاده قرائت می‌شود، همچنین مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام صابری اراکی و مداحی حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ادامه به قرائت زیارت آل یاسین در روز جمعه، 26 مهرماه،‌ یک ساعت و نیم به اذان مغرب اشاره کرد و گفت: پس از قرائت زیارت آل یاسین، نشست پرسش و پاسخ مهدویت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فؤادیان از کارشناسان عرصه مهدوی برگزار می‌شود.

وی، برگزاری مراسم نیایش صبح‌گاهی  و بیان احکام را دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و خاطرنشان کرد: ‌نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور، درشبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر اقامه می‌شود.


منبع:حوزه

211008


 

گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: