29 فروردين 1403 9 شوال 1445 - 13 : 10
کد خبر : ۱۲۹۵۹۵
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
تصاویر|
مسئول موکب فاطمه الزهرا(س) گفت: به همت هیأت یافاطمه الزهرا(س) و جمعیت مردمی خدمت و با کمک مردم، مواد غذایی تهیه و به دست مردم غزه رسید.

عقیق: محمدحسین طبرستانی مسئول موکب فاطمه الزهرا(س) در گفت‌وگویی گفت: به همت جمعی از خادمان اهل بیت(ع) و در جهت کمک به مردم مسلمان و مظلوم غزه، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم غزه که تحت محاصره رژیم اشغاگر و تروریست صهیونیستی هستند، کردیم.

وی افزود: با رایزنی و همت معاونت امور بین‌الملل ستاد مردمی اربعین راهیان کربلا، کمک‌های نقدی مردم به اقلام و مواد غذایی تبدیل شد و به دست این مردم رسید. در غزه هم با برپایی مطبخ، عذای گرم تهیه شد و میان مردم تحت محاصره توزیع شد.

وی افزود: با این اقدام که به دلیل محاصره و کنترل بسیار سخت و سنگین رژیم صهیونیستی، در شرایط بسیار دشواری قرار گرفت، حدود ۳۰۰ میلیون تومان از کمک‌های مردم در قالب غذای گرم میان آوارگان و مردم مظلوم فلسطین توزیع شد.مسئول اجرایی هیأت یافاطمه الزهرا(س) بابل تاکید کرد: این اقدام تقریباً در سطح کشور یک کار منحصر به فرد محسوب می‌شود و ما آمادگی کامل برای ادامه توزیع کمک‌های مردمی و رساندن آن به مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه را داریم.

 
وی با تشکر از همراهی و مساعدت برخی از نهادها و مجموعه‌های مردمی برای تحقق این کمک‌رسانی گفت: جا دارد از حمایت‌ها و مساعدت جامعه ایمانی مشعر برای رساندن کمک‌های مردمی این هیأت به مردم غزه تشکر کنم.طبرستانی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و خیران برای به کمک به مردم غزه، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۱۱۸۶۷۵۸۳۵۶ یا شماره شبا ir۸۷۰۶۰۰۶۸۱۰۷۱۰۱۱۸۴۰۹۶۱۰۰۲ به نام هیأت فرهنگی مذهبی یافاطمه الزهرا(س) بابل واریز کنند.
 

منبع:فارس
 
 
گزارش خطا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر: