عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۹۶۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶

عقیق: شبکه‌های مختلف سیما از اولین سحرگاه ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف پخش خواهند کرد. به گزارش روابط‌ عمومی سیما، از اولین سحرگاه ماه مبارک رمضان برنامه زنده «ماه خدا» از شبکه یک سیما پخش می‌شود. 

در این برنامه تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، مناجات ابوحمزه ثمالی، دعای روز، گفت‌وگو با کارشناسان مذهبی، اذان، مناجات و اقامه نماز صبح و ... پیش‌بینی شده است.

 برنامه «ماه خدا» با اجرای حسن سلطانی و توسط سعید عباسی و مجید نادری برای گروه معارف شبکه یک سیما تولید و هرروز ساعت 2:20 پخش می‌شود.

 برنامه سحر شبکه دو سیما نیز با عنوان «ماه‌ترین ماه»در طول ماه صیام همراه مومنان روزه‌دار خواهد بود. این برنامه که از ساعت 5 ـ 3 بامداد پخش می‌شود؛ توسط حامد جوادزاده تهیه و اجرای آن را علی ضیاء بر عهده دارد.

 شبکه سه سیما نیز با «ویژه‌برنامه سحرگاهی» هر روز به مدت 165 دقیقه میهمان خانه‌های روزه‌داران است. این برنامه که هر روز از ساعت 3 بامداد پخش می‌شود؛ شامل بخش‌های متنوعی همچون تلاوت قرآن، سخنرانی آیت‌ا... ضیاء آبادی پیرامون مسائل اخلاقی و اجتماعی، کلام علما، مناجات با خداوند به همراه تصاویر گرافیکی، دعای سحر، دعای ابو حمزه ثمالی توسط مداحان اهل بیت ( آقایان حاج محمود کریمی، حاج محمود ارضی، حاج محمدرضا طاهری و حاج مهدی سماواتی )، «سمت خدا» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد در خصوص آداب‌بندگی در دعای ابوحمزه، ابتهال‌های مصری، گزارش از شب زنده‌داران، دعا و مناجات مردمی است.

 شبکه تهران نیز برنامه «خلوتگه عارفان»را برای سحرگاه روزه‌دار در ساعت 3:10 بامداد پخش می‌کند.

 «نسیم اجابت»عنوان ویژه برنامه سحرگاهی شبکه قرآن و معارف سیماست که از ساعت 2:30 الی 4:50 میهمان پخش می‌شود. این برنامه شامل ادعیه خوانی، قرائت  قرآن کریم و اذان با حضور قاریان و موذنان، مناجات خوانی به فارسی و سخنرانی است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین