عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۹۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در نخستین نشست قرارگاه بصیرت عاشورایی گفت: با همین رصدی که در این قرارگاه انجام می‌شود، بسیاری از مجالس اهل‌بیت (ع) در ایام محرم و صفر تقویت خواهد شد و جلوی بسیاری از آسیب‌ها گرفته می‌شود.
عقیق: نخستین نشست قرارگاه بصیرت عاشورایی با حضور حجت‌الاسلام غلامرضا عادل؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام موسوی متقی؛ مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه ریاست سازمان که هر سال به این قرارگاه آمده‌اند و تدابیری را ابلاغ کردند، گفت: تدبیر اصلی ریاست سازمان، این است که بحث بصیرت عاشورایی، به تنهایی کار معاونت فرهنگی نیست؛ این ماموریتی است که تمام سازمان با آن درگیر خواهد بود.
وی با بیان اینکه ما در روز تعطیل تاسوعا و عاشورا نیز هرساله در قرارگاه، فعال هستیم، تصریح کرد: تاسوعا و عاشورا روزی است که شاید برای پرداختن به خود و عزاداری باشد اما ما این فعالیت خودمان را بالاتر از شرکت در مجالس عزاداری می‌دانیم چرا که حدود سه هزار و صد و پنجاه و سه مجلس روضه، اطعام و ... از این قرارگاه اداره و راهنمایی می‌شود.
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام غلامرضا عادل ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، از واحدهای حاضر در قرارگاه بصیرت عاشورایی تقدیر به عمل آورد و تصریح کرد: برنامه‌های سیدالشهدا (ع) به گونه‌ای است که هر سال بهتر و بیشتر از سال گذشته و این اثر نهضت عظیم سیدالشهدا (ع) است.
وی افزود: دشمن در حال توطئه و شبهه‌افکنی و ایجاد انحراف در حوزه محرم است و می‌دانند که همه پایه‌های اعتقادی ما از جمله استکبارستیزی، تسلیم ناپذیری و مبارزه با ستم و هر موفقیتی که در طول چهل سال انقلاب اسلامی رخ داده است به برکت خون سیدالشهدا(ع) است؛ این اعتقاد مردم به اهل‌بیت (ع) و الگو قرار دادن آنها است که این حرکت را استمرار می‌بخشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: با همین رصدی که در این قرارگاه انجام می‌شود، بسیاری از مجالس تقویت خواهد شد و جلوی بسیاری از آسیب‌ها گرفته می‌شود.
حجت‌الاسلام غلامرضا عادل یادآور شد: هدف اصلی ما کنترل، نظارت، رصد و راهبری استان‌ها است و هیچ دخالتی در امورات آنها نخواهیم داشت.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین