عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۹۲۸۳
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
پیام آیت‌الله رشاد به مناسبت انتصاب حجت‌الاسلام رستمی
رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تاکید کرد: حضور نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها، از یک سو نشان عنایت و اهتمام مقام معظم رهبری به بسط معنویت و معرفت در محیط آموزش عالی و از دیگر سو نماد پیوند دو دستگاه حوزه و دانشگاه است.
عقیق:در پی انتصاب حجت‌الاسلام مصطفی رستمی به ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، پیام تبریکی از سوی آیت‌الله علی‌اکبر رشاد صادر شد. آیت‌الله رشاد، در این پیام تأکید کرده است که حضور نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها، از یک سو نشان عنایت و اهتمام مقام معظم رهبری به بسط معنویت و معرفت در محیط آموزش عالی و از دیگر سو نماد پیوند و پیوستگی دو دستگاه علمی ـ نخبوی حوزه و دانشگاه است.
متن پیام وی به شرح زیر است:
خلعت خدمت بر بالای برومند آن فاضل فرهیخته که از تجارب ارزشمندی در عرصه‌ خدمات فکری و فرهنگی در دانشگاه‌های مختلف برخوردارید، چالاک و مبارک‌باد. حضور نهاد پر برکت نمایندگی رهبر فرزانه و فرهمند انقلاب اسلامی (حفظه الله) در دانشگاه‌ها، از یک سو نشان عنایت و اهتمام معظم‌له به بسط معنویت و معرفت در محیط آموزش عالی، و از دیگرسو نماد پیوند و پیوستگی دو دستگاه علمی ـ نخبوی حوزه و دانشگاه است.
رجاء واثق دارم با تدبیر و تلاش سخته و سنجیده جنابعالی، ضمن تحفظ بر روند تکاملی فعالیت‌های این نهاد نورانی در دوره‌ درخشان تصدی مدیر با اخلاص و انقلابی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان (مازال موفقا)، برنامه‌ها و فعالیت‌های نهاد نمایندگی در دو جهت یادشده توسعه و تعمیق یابد.
فرصت را مغتنم شمرده، ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی، از مساعی ممتد و موفق جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان قدردانی کرده، برای ایشان دوام توفیق و حسن عاقبت مسألت می‌کنم.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین