عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۹۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
آیت الله حکیم:
آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار دانشجویان یاد آور نهضت امام حسین (علیه السلام) شدند و گفتند: این نهضت تحول مثبتی در جامعه اسلامی و تفکر جامعه در خصوص مسائل دینی و دنیوی بوجود آورد و روح اسلام محمدی را زنده کرد.
عقیق:آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار دانشجویان یاد آور نهضت امام حسین (علیه السلام) شدند و گفتند: این نهضت تحول مثبتی در جامعه اسلامی و تفکر جامعه در خصوص مسائل دینی و دنیوی بوجود آورد و روح اسلام محمدی را زنده کرد.
ایشان ادامه دادند: همچنان آزادگان از این سرچشمه سیراب می شوند و این نهضت را چراغ راه خود در مقابله با ظالمان و ستمگران قرار می دهند.
آیت الله حکیم بر اصل جانفشانی برای دین که امام حسین (ع) بر اساس تکلیف الهی به تصویر کشیدند، تاکید کردند و اشاره کردند: حضرت سید الشهدا (ع) یک بار با صبر و یک بار با قیام و جانفشانی از دین حفاظت کردند و در این راه هر چه داشت تقدیم کرد تا دین را از انحراف دور کرده و دروغ گو بودن بنی امیه را برملا سازد و راهی الهی را پایه ریزی کند که در جهت مصلحت دین و اعتقادات ما باشد.
معظم له افزودند: امام حسین (ع) این نهضت را برپا کردند تا بعد از ایشان، پیروان اهل بیت (ع) در این راه حرکت کنند و پیروان اهل بیت (علیهم السلام) به فضل پایبندی به این راه در نزد ملت های جهان مورد احترام و تقدیر قرار گیرند.
این مرجع تقلید در پایان جوانان مؤمن را به ثبات در راه امام حسین(ع) دعوت کردند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین