عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۹۱۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران با تأکید بر اینکه مباهله صحنه پیروزی پیامبر اسلام(ص) در جنگ نرم بود، گفت: همه ما در تبیین و ترویج مباهله کوتاهی کرده‌ایم.
عقیق:حجت‌الاسلام محمد هادی رحیمی صادق مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران در همایشی به مناسبت روز مباهله ضمن ابراز امیدواری از اینکه این همایش باید آغازی باشد برای انجام وظیفه و رفع مظلومیت از این حادثه بسیار ارزشمند دینی، اظهار کرد: مباهله صحنه پیروزی پیامبر اسلام(ص) در جنگ نرم بود، گفت: همه ما در تبیین و ترویج مباهله کوتاهی کرده‌ایم.

مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران یادآور شد: بنیاد بین المللی غدیر زحمات بسیاری جهت تبیین و ترویج معارف این رویداد بزرگ کرده است و امیدواریم در سالهای آینده شرایط بهتری برای گسترش مباهله در سراسر کشور فراهم شود. 

وی با بیان اینکه باید دربارۀ پاسخگویی به شبهات غدیر، ولایت و مباهله به طور جدی و مستمر فعالیت کنیم، گفت: از همه طلاب و اساتید محترم درخواست میکنم با توجه ویژه به این موضوع وقت و مطالعه بیشتری را صرف کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران خاطرنشان کرد: امسال را باید سال امامت پژوهی و ولایت پژوهی قرار بدهیم. این موضوعات به خصوص مباهله حقاً و انصافاً حتی در میان ما طلبه‌ها هم مظلوم واقع شده است، باید کار اثباتی کنیم امامت مغز و شرط و معنای توحید است.

حجت‌الاسلام رحیمی صادق بیان کرد: همه طلبه‌های استان باید یک دور تمام شبهات را مطالعه کنند و آمادگی لازم برای پاسخگویی به شبهات را پیدا کنند. 

وی افزود: عمدۀ شبهات متوجه مسألۀ امامت، ولایت و اهل بیت است. شما طلبه‌ها یک حرک و نهضت و پویشی برای تبیین امامت و مکتب اهل بیت حتما بپا کنید. 

مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران از برگزاری دورۀ فراگیری و پاسخگویی به شبهات خبر داد و گفت: هر هفته از محضر اساتید برجسته‌ای همچون آیت‌الله حسینی قزوینی بهره مند خواهیم شد و این باید تکلیف ما حوزوی‌ها در سال جاری باشد.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین