عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۸۸۷۶
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف از برگزاری جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی در آستان بیش از 2400 امامزاده و بقعه متبرکه کشور خبر داد.
عقیق:مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره برگزاری جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه کشور اظهار کرد: جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی همزمان با عید سعید غدیر خم در راستای ترویج فرهنگ ولایت و امامت و مودت اهل بیت (ع) و به منظور قطب فرهنگی شدن آستان امامزادگان از صبح فردا در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور و به‌صورت ویژه در بیش از 2 هزار و 400 امامزاده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت عید غدیر در 800 امامزاده اطعام خواهیم داشت، تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که همزمان با عید سعید غدیر برگزار خواهد شد، قرائت میثاق‌نامه و خواندن پیمان برادری در میان برادران دینی است.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری همایش بانوان ولایی در عصر روز عید غدیر خبر داد و افزود: همایش بانوان ولایی با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تکریم بانوان عصر روز پنجشنبه هشتم شهریورماه دو ساعت قبل از اذان مغرب در آستان مقدس 600 امامزاده و بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی متقی با بیان اینکه خطبه‌خوانی غدیر یکی از سنت‌های حسنه در این عید است که فردا نیز انجام می‌شود، گفت: تجلیل از خادمان سادات امامزادگان از دیگر برنامه‌های جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است.

وی خاطرنشان کرد: ترویج وقف ولایت (علوی) بخش دیگری از ویژه‌ برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در دهه ولایت است که می‌کوشیم واقفان بتوانند با الطاف الهی، وقف‌هایی را در حوزه غدیر و امیرالمؤمنین(ع) داشته باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین