عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۸۷۶۲
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
آیت الله بشیر نجفی:
حضرت آیت الله بشیر نجفی گفتند: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در نزد خداوند متعال جایگاه بسیار بزرگی دارد و ایشان جامع تمامی خوبی‌ها است و چشمه بخشش آن حضرت هرگز خشک نمی شود.
عقیق:آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از آستان مقدس عباسی گفتند: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در نزد خداوند متعال جایگاه بسیار بزرگی دارد و ایشان جامع تمامی خوبی ها است و چشمه بخشش آن حضرت هرگز خشک نمی شود، لذا شایسته است که هر مؤمنی به سیره عبادی و اخلاقی حضرت زهرا(س) اقتدا کند تا موجب تقرب به خداوند متعال شود.

معظم له با تاکید بر اینکه تمامی مؤمنین باید به مادرانشان که موجب رشد و تربیت صحیح آنان بر اساس راه اهل بیت (ع) و مودت آن بزرگواران شدند، نیکی و خوبی کنند، افزودند: مادر، عنصر مهم و اساسی در انسجام و حفظ بنیان خانواده و آگاهی آن از فرهنگ صحیح است.

انسان باید درست و غلط بودن رفتار خود را بسجند و روزانه مورد محاسبه قرار دهد

آیت الله نجفی در دیدار هیئت هایی از داخل و خارج عراق، بر ضرورت تمسک به سیره دینی و اخلاقی اهل بیت (علیهم السلام)  تاکید کردند و آن را راهی استوار و درست برای رسیدن به رضایت الهی دانستند.

ایشان ادامه دادند: انسان باید روزانه خود و رفتار و گفتار خود را مورد محاسبه قرار دهد و عملکرد خود را با ترازوی رضایت الهی بسنجد.

آیت الله نجفی افزودند: انسان بعد از محاسبه باید برای اصلاح اشتباهات و تقویت رفتار درست تلاش کند تا در مراتب تقوا و قرب الهی ارتقا یابد.

ایشان مؤمنین را به توجه به رسیدگی به یتیمان به خصوص فرزندان شهدا و ارتباط با آنان و حمایت مادی و معنوی دعوت کردند.

 


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین