عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۸۷۱۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی آمریکا را یک ببر کاغذی خواند و گفت: کشور نیاز به مدیریت جهادی دارد و شایسته نیست در جامعه اسلامی با الگوی دولت رجایی و باهنر، عده ای به نان شبشان مانده اند و عده ای دزدی می کنند.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در شورای اداری استان، اظهار کرد: یاد شهیدان رجایی و باهنر، سنبل قابل قبول دولت اسلامی و بزرگداشت دولت را گرامی می داریم.
وی خاطرنشان کرد: جایگاه انقلاب اسلامی بر همه اهل دقت روشن است چراکه سابقه کهن در آرمان همه انبیاء این را نشان می دهد و آرمان همه انبیاء در بعثت پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله و در شریعت اسلام خلاصه می شود.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  با بیان اینکه انقلاب ما، اسلام ما است، گفت: این اسلام و انقلاب یک کلمه کم و زیاد ندارد و هر جا کلمه ای کم و زیاد شد، بدانید که به اسلام ربطی ندارد.
 
حجت الاسلام و المسلمین عبادی ضمن اشاره به اینکه دولت رجایی و باهنر به عنوان الگوی قابل قبول در تراز انقلاب اسلامی بر دوست و دشمن روشن شد، گفت: دشمنان که در سطح دنیا و منطقه خودشان و دیگران را به زحمت می اتدازند، توجه داشته باشند حق پیروز است.
 
وی تصریح کرد: برخی تصور می کنند یاغی گری های آمریکا و صهیونیست ها از قدرت آنها است، اما این یاغی گری ها از افول آنها است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: آنچه آمریکا انجام می دهند قوانین بین المللی و مدنی را زیرپا می گذارند و علامت ضعفی است که هوشیاران عالم این فرصت را غنیمت خواهتد شمرد و به این یاغی گری ها خاتمه خواهند داد.
 
حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: از بعد جنگ جهانی تاکنون آمریکا به 50 کشور تجاوز کرده و خون های زیادی ریخته و حق را زیرپا گذاشته است که کودتای 28 مرداد یکی از این اقدامات است.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز هرجا آدم بی دین و مستبد وجود دارد، همواره مورد حمایت انگلیس، فرانسه، صهیونیست ها و آمریکا بوده و است و این یاغی گری‌ها نشانه ی شکست استکبار است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ایران اسلامی کاملا در حد نیاز اقتصادی خود هیچ مشکلی نخواهد داشت و مشکلات مربوط به سوء مدیریت ها است.
 
حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: آمریکا به قدری عهدشکنی کرده که افرادی که سال ها است به دنبال کنار آمدن با این کشور بودند نیز پشیمان کرده است.
 
امام جمعه بیرجند ضمن تاکید بر اینکه نوکران اروپا و حتی مردم آمریکا حوصله شان سر آمده است، گفت: بحث جدی در کشورهایی مانند ترکیه، چین و سوریه این است که از پول خودشان استفاده کنند و دلار را حذف کنند؛ مردم ترکیه دلار را پاره کردند و در آتش ریختند.
 
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه اکنون بهترین فرصت ها است و باید از آن استفاده کرد و در کشور ما دلار حذف شود، گفت: امروز پای آمریکا به هیچ جا بند نیست و برخی کشورها دنبال این هستند به هر نحوی آمریکا را کنار بگذارند.
 
وی با بیان اینکه آمریکا در نظربرخی افراد ترسو، مترسک و ببر کاغذی است، افزود: ترکیه در برابر زیاده خواهی های آمریکا و اروپا، حوصله شان سر رفته و سرپایشان ایستاده اند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز مالزی و پاکستان، آمریکا را کنار زده اند، ادامه داد: جریاناتی در آسیا اتفاق می افتد؛ در فیلیپین حکومت تغییر کرد و اکنون این کشور نیازهای خود را از چین دریافت می کند.
 
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دنیا در حال تحول جدی است، گفت: دروغ گویی و جنگ روانی در فضای مجازی زیاد است که با حرکت منطقی، همه جمع می شود.
 
وی تصریح کرد: مسئولان اگر کار جهادی انجام دهند و در برابر جنگ های روانی واقعیات را قبول کنند می توان با جنگ روانی مقابله کرد. 
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: آیت الله موحدی کرمانی روزگذشته در نمازجمعه تهران گفت "به دولت مردان توصیه می کنم به میدان بیایند و در جمع مردم باشند؛ به گونه ای نباشد دسترسی مردم به مسئولان سخت باشد"؛ مسئولان می توانند در مساجد حضور پیدا کنند و واقعیات را به مردم بگویند.
 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: شایسته نیست در جامعه اسلامی با الگوی دولت رجایی و باهنر، عده ای به نان شبشان مانده اند و عده ای دزدی می کنند.

 
وی با بیان اینکه آزمایش بزرگی برای ما پیش آمده و ما در بهترین شرایط هستیم و دشمن شکست خورده است، گفت: در این شرایط حقایق را برای مردم تشریح کنیم تا تحولی که دنیا درآن قرار دارد، به نفع مردم شود.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز کشور نیاز به کار جهادی و تلاش بیشتر دارد و بیش از همه جنگ روانی که به انسان های ناآگاه تحمیل می شود را خنثی کنید.

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین