عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۸۵۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
امام جمعه قم:
عرصه‌های مختلف استفاده کنند چراکه این افراد در طول عمر انقلاب سابقه درخشانی داشته و همچنان پای آرمان‌های امام خمینی(ره) ایستاده‌اند؛ حضور آزادگان در صحنه مانع اختلاس اختلاس‌گران می‌شود.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از آزادگان دفاع مقدس قم و تهران طی سخنانی، با اشاره به این که بر اساس آموزه‌های قرآن کریم باطل همیشه ماندگار نیست، اظهار کرد: تحریم‌ها و فشارهای دولت آمریکا علیه نظام اسلامی مشکلاتی را برای مردم و نظام به دنبال داشته است اما در نهایت پیروزی قطعی با افرادی است که مسیر حق را دنبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت بدون تحمل سختی، شدنی نیست و حرکت در این مسیر نیز یک کار اختیاری نیست چراکه بر اساس آموزه‌های قرآنی، دستورات دینی بر افراد واجب شده و همگان موظف به انجام آن‌ها هستند.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه دشمنان همیشه درحال صف‌آرایی مقابل مسلمانان هستند، تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند تا از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به جبهه حق استفاده کند.

وی با تاکید بر این که آزادگان در دوران اسارت از هر فرصتی برای ارتقای معنویت خود استفاده کردند، مطرح کرد: این افراد هنرهای مختلف را به یکدیگر آموختند و علوم متفاوت را به یکدیگر منتقل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و نهادهای نظام اسلامی باید از ظرفیت آزادگان در عرصه‌های مختلف استفاده کنند؛ چراکه این افراد در طول عمر انقلاب سابقه درخشانی داشته و همچنان پای آرمان‌های امام خمینی(ره) ایستاده‌اند؛ حضور آزادگان در صحنه مانع اختلاس اختلاس‌گران می‌شود.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین