عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۸۴۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
در جلسه هماهنگی برنامه‌های معارفی سیما تصویب شد
در جلسه هماهنگی برنامه‌های معارفی سیما ضمن تصویب جدول پخش دعای پرفیض عرفه از شبکه‌های مختلف سیما، مقرر شد با توجه به ایام موسم حج ، برنامه‌های مختلف به شهدای منا و شهدای قاری که در این ایام به شهادت رسیده اند، بیشتر بپردازند.
عقیق:جلسه هماهنگی برنامه‌های معارفی سیما در روز عرفه، دهه ولایت و ایام محرم و صفر با حضور مدیران گروه های معارف و نمایندگان شبکه های مختلف سیما در محل سالن جلسات شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در این جلسه ضمن تصویب جدول پخش دعای پرفیض عرفه از شبکه‌های مختلف سیما، مقرر شد با توجه به ایام موسم حج ، برنامه‌های مختلف به شهدای منا و شهدای قاری که در این ایام به شهادت رسیده اند، بیشتر بپردازند.

برنامه‌های محرم و صفر از دیگر محورهای اصلی این جلسه بود که بر استفاده بهینه از آسیب های ماه محرم سالهای قبل و رفع آن در قالب سیاستگذاری سال 97 و تلاش بیشتر بر ارتقای کیفیت برنامه های مخصوص این ایام تاکید شد.

همچنین استفاده از سخنرانی‌هایی که در سال گذشته با بیشترین استقبال روبرو بوده است مورد بحث و بررسی گذاشته شد که تولید این نوع برنامه علاوه بر ایجاد خلاقیت و نوآوری و با ساز و کاری جدید و روند روز پخش و سفارشی‌سازی در دستور کار قرار گرفت.

برنامه ریزی و هماهنگی مناسب به جهت پخش برنامه‌های مناسبتی چون احلی من العسل، شیرخوارگان حسینی، اجتماعات عاشورایی، و اجتماعات تاسوعا و عاشورا و ... از دیگر مواردی بود که موکدا به آن پرداخته شد.

تشریح برنامه‌های پیش بینی شده شبکه‌ها در ایام دهه محرم و پرداختن این برنامه‌ها به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در این جلسه تشریح شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین