عقیق: سومین اجتماع بزرگ «مدافعان حرم» به مناسبت بزرگداشت شهید نیمه شعبان، شهید شحاته به همت هیئتالرضا علیه السلام در حسینیه موسی بن جعفر(ع) واقع در میدان خراسان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم استاد و قاری بین المللی، حامد شاکر نژاد به قرائت آیاتی چند از قرآن کریم پرداخت و سپس با لحن زیبایی "حب الحسین علیه السلام" را قرائت کرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان سخنرانی کرد و در پایان این مراسم عبدالرضا هلالی، روح الله بهمنی و جواد مقدم به مداحی پرداختند.






















بخش اول گفت و گوی عقیق با استاد حسین انصاریان: