عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۸۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
عضو ارشد حزب الله:
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: تمامی تحریم های آمریکا و عربستان سعودی هیچ تأثیری نداشته و نتوانسته است که اراده مقاومت را در هم بشکند یا موضع مقاومت را تغییر دهد.
عقیق: شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: تمامی تحریم های آمریکا و عربستان سعودی هیچ تأثیری نداشته و نتوانسته است که اراده مقاومت را در هم شکند یا موضع مقاومت را تغییر دهد.

وی اشاره کرد: ایران از ابتدای پیروزی انقلاب مورد محاصره سیاسی، مالی و اقتصادی قرار داشته و قبل از تأسیس حزب الله، حماس، انصار الله یمن و حشد الشعبی عراق با تحریم آمریکا مواجه بوده است، امّا ایران به روند رو به پیشرفت خود ادامه داده و دستاورد ها و پیروزی های بزرگی بدست آورده و تحریم های آمریکا و بیگانگان را به سخره می گیرد.

عضو ارشد حزب الله در بخش دیگری تصریح کرد: یکی از پیامد های تأخیر در تشکیل دولت، ایجاد اختلاف و جدایی سیاسی میان لبنانی ها است.

شیخ قاووق در خصوص موضع دو حزب شیعی گفت: حزب الله و جنبش امل برای تسریع در تشکیل دولت پیشتر از دیگران تلاش می کنند و هیچ کس از مانع دو حزب شیعه برای تشکیل دولت شکایت ندارد.

فاجعه یمن از بزرگترین و تأسف بارترین فاجعه انسانی جهان است

عضو شورای مرکزی حزب الله بزرگترین و تأسف بار ترین فاجعه انسانی که جهان شاهد آن است را فاجعه یمن، بحران انسانی، کشتار، محاصره و گرسنگی مستمر مردم یمن دانست و گفت: رژیم آل سعود مسئول حوادث یمن است.

وی با بیان اینکه کشتار کودکان یمن، ادعای اعتدال گرایی عربستان را باطل و آن را رسوا کرد، تصریح کرد: عربستان سعودی متهم به بستن گذرگاه هایی است که کمک های مردمی به یمن از آنجا می رسد.

شیخ قاووق در بخش دیگر اشاره کرد: حزب الله با قدرت های سیاسی مختلف لبنان در ارتباط است تا دولت هر چه سریعتر تشکیل شود.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین