عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۹۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
در نخستین اجرا
نخستین شب از اجرای این نمایش چندرسانه ای و میدانی در زنجان شروع شد که در اولین اجرا، بیش از پنج هزارنفر مخاطب، به تماشای این اثر نشستند.
به گزارش روابط عمومی نمایش بزرگ فصل شیدایی، نخستین شب از اجرای این نمایش چندرسانه ای و میدانی در زنجان شروع شد که در اولین اجرا، بیش از پنج هزارنفر مخاطب، به تماشای این اثر نشستند. 

بخش نمایشی شهدای غواص، که مرتبط با استان زنجان است، شور و حال خاصی به تماشاچیان این نمایش داد. کوچک و بزرگ بیننده ی این نمایش، با دیدن آنچه تا بحال درباره ی آن شنیده و این بار، از نزدیک آن را تماشا می کردند، برایشان جذاب و دل نشین بود. 

فصل شیدایی، روایت هایی است از اتفاقات بزرگ تاریخی اسلام و مناسبت های ملی که همه درباره ی آن شنیده ایم اما شاید تا به حال، آن ها را از نزدیک دیده باشیم. آنچه پیش روی مخاطب قرار می گیرد، کلام، نور، صدا و تصویر است در قالبی شبیه سازی شده به واقعیت که باورپذیر و هنرمندانه اجرا می شود. 

«آیت الله دولابی» نماینده ی مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین «سردار کرمی»، فرمانده ی سپاه انصارالمهدی استان زنجان، از چهره هایی بودند که در کنار مردم حضور پیدا کرده و این نمایش را دیدند.  

نمایش بزرگ میدانی «فصل شیدایی» از پنجم تا چهاردهم مردادماه به مدت ده شب، از ساعت 20:30 دقیقه در زنجان، انتهای کوی فرهنگ، جنب بازار روز(جمعه بازار) اجرا می شود. 

«سعید اسماعیلی»، کارگردان و «رسالت بوذری»، نویسنده و راوی متون می باشد.

علاقمندان می توانند برای تهیه ی بلیط به پاتوق کتاب(به نشانی خیابان امام، جنب امامزاده سید ابراهیم)، فروشگاه محصولات ایرانی اسلامی منهاج(واقع در خیابان سعدی وسط) و مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهر مراجعه نمایند.

«مؤسسه مُهَنّا» با حمایت و همراهی «سازمان هنری رسانه ای اوج» و  «سپاه انصارالمهدی استان زنجان» به تهیه و تولید این اثر پرداخته اند.

علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه مهنا به نشانی www.mohanna.ir مراجعه نمایند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین