عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۶۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
پُر مخاطب ترین نمایش کشور
شانزدهمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی و چند‌رسانه‌ای «فصل شیدایی» از پنجم تا چهاردهم مردادماه در زنجان روی صحنه می‌رود.
به گزارش روابط عمومی فصل شیدایی، نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه ای «فصل شیدایی» از «هبوط حضرت آدم» تا «ظهور امام زمان(عج)» و همچنین سیر «انقلاب اسلامی»، که پیش از این در پانزده استان کشور اجرا شده بود، این بار به مدت 10 شب در زنجان به نمایش در می آید.

این نمایش از پنجم تا چهاردهم مردادماه با میزبانی بیش از پنج هزار نفر از ساعت 20:30 در استان زنجان، انتهای کوی فرهنگ، جنب بازار روز(جمعه بازار) اجرا می شود. 

مسؤل روابط عمومی فصل شیدایی گفت: 11 اتّفاق بزرگ تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، غدیرخم، قیام عاشورا، ظهور امام زمان(عج)، همچنین دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بخش جدید نمایشی «عملیات کربلای4 و5» به اجرا گذاشته می شود. 
ورود عموم برای تماشای این نمایش رایگان بوده و علاقمندان می توانند برای تهیه ی بلیط به پاتوق کتاب(به نشانی خیابان امام، جنب امامزاده سید ابراهیم)، فروشگاه محصولات ایرانی اسلامی منهاج(واقع در خیابان سعدی وسط) و مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهر مراجعه نمایند. 

طراح و کارگردان نمایش بزرگ فصل شیدایی «سعید اسماعیلی» و نویسنده و راوی متون نیز «رسالت بوذری» است. «مؤسسه مُهَنّا» با حمایت و همراهی «سازمان هنری رسانه ای اوج» و  «سپاه انصارالمهدی استان زنجان» به تهیه و تولید این اثر پرداخته اند.

علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه مهنا به نشانی www.mohanna.ir مراجعه نمایند. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین