عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به بخشنامه وزیر آموزش و پرورش درباره ممنوعیت آموزش به دانش آموزان با زبان محلی، واکنش نشان داد.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در جمع مدیران تامین اجتماعی استان با واکنش نسبت به بخشنامه وزیر آموزش و پرورش نسبت به عدم تدریس زبان مادری در مدارس عنوان کرد: جناب آقای وزیر محترم آموزش و پرورش مردم انتظار دارند برخی دروس در دانشگاه ها با زبان مادری تدریس شود، ما هیچ گاه عشق و علاقه خودمان را به زبان ترکی فراموش نمی کنیم.

وی افزود: ما همان گونه که علاقمند به ایران و پایبند انقلاب و آرمان های نظام اسلامی هستیم، به زبان خودمان نیز علاقه داریم، گویش های محلی سرمایه های گرانقدری هستند که با فرهنگ های مختلف آمیخته شده است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: یکی از اهداف دشمن، از طریق تفرقه انداختن بین قومیت ها تلاش می کند اهداف خود را دنبال کند و ما هم نباید بهانه ای به دست دشمن بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری بر ضروت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: برپایی جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به جای خود لازم است اما باید دستاوردهای چهار دهه انقلاب اسلامی باید برای مردم روشن شود و نقش رسانه ها و خبرنگاران در این عرصه بسیار مهم است، رسانه زبان گویای مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با تبریک هفته بهزیستی تصریح کرد: در حوزه بهزیستی باید با همکاری سازمان های مرتبط، موازی کاری کاهش پیدا کند.

وی افزود: تکریم مراجعه کنندگان در ادارات و سازمان ها بسیار دارای اهمیت است، هر چند ممکن است خواسته مردم در برخی ادارات اجرایی نشود، اما ناراضی نخواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: برخی مدیران چنان اتومبیلی سوار می شوند که با سطح زندگانی مردم بسیار فاصله دارد، اگر می خواهیم در این جامعه خدمت کنیم مدیران باید از اشرافی گری دوری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: در برخی ادارات، نه تنها مراجعه کنندگان بلکه کارمندان و کارکنان آن مجموعه نیز نمی توانند مدیر آن واحد را ملاقات کنند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین