عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۵۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
اولین گروه خادمان حجاج ایرانی امروز به منظور ایجاد تدارکات لازم برای حضور زائران خانه خدا وارد مدینه شد.
عقیق: امسال 85 هزار و 200 زائر ایرانی برای حضور در کنگره عظیم حج تمتع به عربستان اعزام می‌شوند که اولین گروه زائران 27 تیرماه به حج مشرف خواهند شد و روند اعزام زائران تا 24 مردادماه ادامه دارد.

از میان زائران خانه خدا، برخی خادمان حجاج هستند که به منظور آمادگی لازم برای حضور زائران خانه خدا، چند روز قبل از آغاز اعزام‌ها به عربستان می‌روند تا تدارکات لازم را برای حضور زائران مهیا کنند.

همچنین برخی از پزشکان سازمان حج و زیارت به منظور آمادگی بخش ها و محل استقرار زودتر از سایر گروه‌ها به حج مشرف می‌شوند که البته بخشی داورهایی که سازمان حج و زیارت برای حجاج ایرانی تدارک دیده شده است، هفته گذشته به عربستان منتقل شد.

امروز نیز با توجه به اینکه کمتر از یک هفته دیگر تا آغاز اعزام زائران خانه خدا به عربستان باقی مانده است، اولین گروه خادمان حجاج به عربستان سفر کردند تا زمینه حضور زائران را فراهم سازند. پرواز اولین گروه خادمان قرآن ساعت 7 امروز 24 تیرماه به مقصد مدینه منوره صورت گرفت.

به گزارش فارس، زائران ایرانی امسال از 19 ایستگاه پروازی به حج تمتع مشرف می‌شوند که با توجه به قرارداد بین ایران و عربستان، نیمی از پرواز ها توسط هواپیمایی سعودی و نیمی دیگر توسط ایران‌ایر صورت می‌گیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین