عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۵۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان:
آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با صدور بیانیه ای نسبت به بی احترامی به امام زمان (عج) و مقدسات هشدار داد و گفت: ما در مقابل بی احترامی ها سکوت نخواهیم کرد.
عقیق:آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با صدور بیانیه ای نسبت به بی احترامی به امام زمان (عج) و مقدسات هشدار داد و گفت: ما در مقابل بی احترامی ها سکوت نخواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: حضرت امام مهدی قائم (عج)، اساس هستی و زندگی ما است و در این خصوص نظر دیگران برای ما مهم نیست، لذا هرگونه بی احترامی و تلاش برای کاهش جایگاه الهی این امام بزرگوار به معنی مصیبتی بزرگ است که ما آن را نخواهیم پذیرفت و در برابر آن سکوت نخواهیم کرد، حال این اقدام از هر شخص یا رسانه ای که می خواهد باشد.

آیت الله قبلان تصریح کرد: آزادی که به رهبران و مقدسات بی احترامی می کند، برای کشور بسیار خطرناک تر است از دشمنی که حمله می برد و حیوانی که ضرر می رساند.

وی افزود: تبدیل کشور به لانه ی شیاطین، کشور را بر روی ساکنان آن ویران می کند.

رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از دولت و وزارت رسانه و دستگاه قضا لبنان خواست که آگاهانه و با تکیه بر وجدان و مسئولیت پذیری ملی وارد عمل شوند؛ چرا که فساد و هرج و مرج رسانه ای بیش از حد، کشور را به سنگر تبدیل می کند و زندگی مردم را به تباهی می کشاند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین