عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۴۱۰
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم:
برای ترویج فرهنگ رضوی ۳هزار مبلغ به مناطق کشور و ۴۰مبلغه به روستاهای قم اعزام خواهند شد.
عقیق:حجت الاسلام سید باقر تکیه ای پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با موضوع برگزاری بزرگداشت دهه کرامت در دفتر نمایندگی آستان قدس در قم برگزار شد،بابیان اینکه هدف از راه اندازی دفتر نمایندگی آستان قدس در قم، ایجاد نهضت فرهنگی و خدمت رسانی به فقرا ومستضعفین است گفت: در راستای همین دو هدف، قرار است در هفته کرامت این دو هدف اجرا شود.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم به فعالیت های این نمایندگی اشاره کرد و گفت: یکی از این فعالیت ها اعزام محرومین و مستضعفین به مشهد مقدس  است. درسال گذشته 3 هزار نفر اعزام شدند و امسال قرار است از 60 نقطه قم به مشهد مقدس اعزام شوند.

وی عنوان کرد:از دیگر فعالیت ها اعزام جهادی 3هزار مبلغ و 40مبلغه به استانها و روستاهای قم برای ترویج سیره رضوی،برگزاری جشن های هفته کرامت با مبدأیت حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، شناسایی 710 خانوار محرومان و  توزیع ارزاق با حضور خیرین، پایه گذاری زمینه اشتغال برای جوانان، اعزام تیم های پزشکی برای مناطق محرومان، راه اندازی 8 کانون تخصصی خادم یاران، جهیزیه به 200 زوج نیازمند، اعزام 500 زائر اولی از مشهد مقدس به قم است.

حجت الاسلام تکیه ای گفت: جشن های دهه کرامت تحت عنوان زیر سایه خورشید در کشور برگزار می شود.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم با بیان اینکه  بارگاه امام رضا(ع) در ایران باعث درخشش و ترویج فرهنگ رضوی شده است عنوان کرد: مهمترین فعالیت کاروان زیر سایه خورشید، دیدار با علما، حضور در منزل شهداء، حضور درمساجد، بقاء متبرکه، عیادت از بیماران و حضور در ایستگاه راه آهن قم برای حضور زائرین به مشهد مقدس در اولین روز هفت دهه کرامت است.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین