عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶
یکی از جانبازان حاضر در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع)، ماجرای تقدیم نذرش به امام خامنه ای را بیان می‌کند.
عقیق:مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (علیه‌السلام) صبح دیروز (شنبه) با حضور و سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا برگزار شد. در این دیدار به رسم هر ساله امام خامنه ای با گروهی از جانبازان دیدار می‌کنند، اما در دیدار امسال یک اتفاق جالب رخ داد. خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ماجرای این اتفاق جالب را از امیرحسین حاجی نصیری یکی از جانبازان مدافع حرم حاضر در این مراسم جویا شد.

او که در سال 94 در منطقه خانطومان سوریه به درجه جانبازی نائل و دچار عارضه نخاعی شده است، در این خصوص می‌گوید: من به خاطر اینکه مداح و روضه خوان اهل بیت هستم قبل از جانبازی‌ام در یکی از مراسم‌های روضه، انگشتری ارزشمند را به عنوان صله دریافت کردم. بر روی این انگشتر کلمه "یا حسین(ع)" و در درون رکابش یا "اباعبدالله(ع)" درج شد بود و  این انگشتر برای من خیلی با ارزش بود.

او ادامه می‌دهد: زمانی که قرار شد به سوریه بروم، همسرم به من گفت که " نذر می‌کنیم که اگر در سوریه شهید شدی این انگشتر را تقدیم حضرت آقا کنیم" که شهادت نصیب ما نشد و در آن سفر من جانباز شدم.

حاجی نصیری می‌گوید که تا اینکه خداوند قسمت ما کرد در مراسم میثاق پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) حضور پیدا کنم و از نزدیک حضرت آقا را زیارت کنم. زمانی که آقا برای دیدار به سمت ما آمدند من به عنوان اولین نفری بودم که با حضرت آقا دیدار می‌کردم.

او می‌افزاید:  پس از آنکه با حضرت آقا دیدار کردم انگشتری را که نذر کرده بودم را از دستم در آوردم تا تقدیم ایشان کنم. حضرت آقا دستشان را بر روی سر من گذاشتند و زمانی که متوجه شدند که سر من داغ شده است، خطاب به مسئولان گفتند که "جانبازان در زیر آفتاب  اذیت شده اند!". پس از آن، همان 5 بوسه معروف را بر صورت من زدند و من هم انگشتر را تقدیم ایشان کردم و ماجرای نذر کردن این انگشتر را برایشان تعریف کردم.

این جانباز مدافع حرم می‌گوید: حضرت آقا این انگشتر را از من گرفتند و انگشتری که در دست خودشان بود را به من هدیه دادند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین