عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۱۵۹
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور:
رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به لزوم توجه و اطلاع از قوانین کشور عربستان، گفت: بار زائران خانه خدا دو روز قبل از اعزام توسط پلیس فرودگاه بازرسی می‌شود.
عقیق:حسن مهری رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به لزوم توجه و اطلاع از قوانین کشور عربستان، اظهار داشت: زائران خانه خدا باید در مورد حمل مواد مخدر آگاه باشند چرا که قوانین سختی عربستان در این زمینه اعمال کرده است و افرادی که چنین موادی را با خود حمل کنند مجازات‌های سختی از سوی ایران و عربستان خواهند شد.

وی افزود: همچنین باید زائران به عدم همراه داشتن لیست داورهای غیرمجاز که از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شده است، توجه داشته باشند چرا که نه تنها در فرودگاه کشور بلکه در عربستان نیز بار آن‌ها با مشکل مواجه خواهد شد.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه به منظور ایجاد هماهنگی و عدم وجود مشکل در بار زائران برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است، گفت: با هماهنگی سازمان حج و زیارت، بار زائران خانه خدا دو روز قبل از اعزام آن‌ها توسط کاروان‌ها تحویل پلیس فرودگاه می‌شود و مورد بازرسی قرار می‌گیرد تا مشکلی در عربستان برای زائران ایجاد نشود.

مهری به زائران توصیه کرد که قبول امانت در فرودگاه خودداری کنند، خاطر نشان کرد: زائران باید به این توجه کنند که علاوه بر قرار ندادن اشیای قیمتی و پول در بار، از مدارک خود نیز صیانت کنند تا در عربستان دچار مشکل نشوند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین