عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۸
برگزاری هشتمین جشنواره خاطره نویس
نماینده جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در استان ایلام، گفت: هشتمین جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی، همزمان با دهه کرامت در استان ایلام برگزار می شود.


عقیق:  علی ادیب از پخش دو هزار نسخه فراخوان این جشنواره با موضوع سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در کشور خبر داد وادامه داد: هشت نفر از استادان برجسته دانشگاه های استان ایلام در شورای مشورتی جشنواره به منظور برگزاری بانشاط این رویداد و توجه به اصول علمی با دبیرخانه همکاری می کنند.

نماینده جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در استان ایلام مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری سفرنامه نویسی و خاطره نویسی را تا 20 مرداد سال جاری عنوان کرد.

ادیب بیان کرد: آیین پایانی و اهدای لوح و جایزه به افراد برگزیده این جشنواره 17 شهریور همزمان با دهه کرامت در شهر ایلام برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش و ترویج فرهنگ نورانی رضوی، شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری فاخر در پیوند با سیره رضوی عنوان کرد.

به گفته ادیب، شرکت کنندگان می توانند،موضوعاتی که شامل خاطره های زائران حرم مطهر امام رضا(ع) و دارای موضوعی خاص، جالب و بدیع مانند سفرنامه دیدار از مشهد مقدس و حرم قدسی، زائران پیاده، سفر کاروان ها و هیات ها و نقل خاطره ها و سفرنامه ها از فرد یا افراد دیگر باشد را نیز به دبیرخانه هشتمین جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی ارسال کنند.

منبع: قدس آنلاین
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
0
1
از راه دور سلام ...... آقاجونم

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین