عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۶۹۳۷
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵
دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز یاد و خاطره دو تن از همکلاسی های شهید خود را در جلسه امتحان گرامی داشتند.
عقیق:این روزها فصل امتحانات دانشگاه‌های سراسر کشور است و دانشجویان مشغول سپری کردن آزمون‌های پایان ترم هستند.

در دانشگاه های مختلف اما جای برخی از همکلاسی‌ها خالی است زیرا آنها در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه آسمانی شدند و به فیض شهادت نائل آمدند.

2 تن از این شهدای والامقام دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز بودند که جای آنها در امتحانات پایان ترم خالی بود.

دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز یاد و خاطره دو تن از همکلاسی های شهید خود را در جلسه امتحان گرامی داشتند.

در این برنامه دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز با قرار دادن عکس شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر از شهدای مدافع حرم اهواز و شهید عباس کردانی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون بر صندلی‌های آنان یادشان را گرامی داشتند و به آنها ادای احترام کردند.

همچنین دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز تصاویر همکلاسی‌های شهید خود را گلباران کردند

شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی)، از شهدای مدافع حرم خوزستان در نوزدهم اردیبهشت ماه سال 1356 در اهواز دیده به جهان گشود و در صبح روز شنبه نهم آبان ماه سال 1394 در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) در استان حلب سوریه به شهادت رسید.

شهید عباس کردانی (کردونی) فرزند جمعه (صالح) نیز از شهدای آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه است که در تاریخ 20 اسفند سال 1358 دیده به جهان گشود.

این جوان برومند پس از حمله تکفیری‌ها به سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به این کشور رفت و در تاریخ 19 اسفند سال 1394 در شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل شد.

شهید عباس کردانی در سن 36 سالگی به شهادت رسید و مزارش در قطعه شهدای مدافع حرم اهواز در کنار مزار شهید علی‌محمد حسینی‌کاهکش، شهید داوود نریمیسا، شهید حجت‌الاسلام مصطفی خلیلی بلوطکی و شهید رضا عادلی، از شهدای عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه و شهید حجت‌الاسلام شیخ جابر حسین‌پور(زهیری) قرار دارد.

منبع: فارس



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین