عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۶۵۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم درحالی در نیمه ماه مبارک رمضان برگزار نشد که معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد از برگزاری آن در زمان اعلام شده باحضور رئیس جمهور خبر داده بود.
عقیق:نیمه ماه مبارک رمضان زمانی است که معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در نشست خبری نمایشگاه قرآن برای برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم اعلام کرد و اعلام وی نوید آن را می‌داد که امسال مشکلات چند سال اخیر مبنی بر تعویق و عدم برگزاری همایش را شاهد نباشیم.

اما ماه مبارک رمضان از نیمه گذشت و خبری از برگزاری این همایش نشد و گویا امسال هم همایش تجلیل از خادمان قرآن به سرنوشت چند سال اخیر دچار خواهد شد. دوره قبل همایش هم با چند بار تعویق و تغییر زمانی روبرو بود و مراسم در هیچ کدام از زمان‌های اعلام شده برگزار نشد و نهایتاً سال ۹۶ با دوره بعدی ادغام و برگزار شد.

این همایش درحالی در زمان اعلام شده برگزار نشد که معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در نشست خبری نمایشگاه قرآن با اطمینان از برگزاری آن باحضور رئیس جمهور خبر داده بود و سؤال اینجا است که آیا این برنامه در تقویم کاری رئیس جمهور قرار گرفته بود یا خیر؟

محمد‌رضا پورمعین دبیر همایش تجلیل از خادمان قرآن در گفت‌‌وگو با فارس عدم اعلام تاریخ برای برگزاری همایش از سوی رئیس جمهور را دلیل برگزار نشدن همایش اعلام کرد و گفت: ما در دعوت‌نامه‌ای که برای دفتر رئیس جمهور ارسال کردیم اعلام شده بود که در جریان باشید این سنت حسنه در این تاریخ بهتر است برگزار شود و اعلام قطعی زمان را برعهده آقای رئیس جمهور قرار داده بودیم.

وی ادامه داد: پس از ارسال این دعوت‌نامه پاسخی از دفتر رئیس جمهور به دست ما نرسید اما امیدواریم که تا پایان ماه مبارک ریاست جمهور فرصت پیدا کنند و این اتفاق رخ دهد.

درحالی پورمعین از عدم دریافت پاسخ از سوی دفتر رئیس جمهور خبر داد که فقهی‌زاده در نشست خبری خود از برگزاری قطعی این مراسم خبر داده بود و گویا نیمه ماه مبارک رمضان زمان اعلام شده از سوی دفتر رئیس جمهور بود و سؤال اینجا است که باتوجه به سوابق قبلی برگزاری همایش و تعویق‌های مکرر دور گذشته اعلام نیمه ماه مبارک رمضان برای برگزاری پیش از تأیید توسط دفتر رئیس جمهور چقدر ضرورت داشت.

به هرحال امسال هم این همایش در زمان اعلام شده برگزار نشد و امیدواریم این برنامه مورد توجه ویژه رئیس جمهور قرار گرفته و طی روز‌های آتی شاهد برگزاری آن باشیم و مانند دوره قبل با وقفه دوساله روبرو نشود.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین