عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۸۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
مدير عمليات شمسا در عراق خبر داد:
مدير عمليات شمسا در عراق از از برگزاري ديدارهايي با مديران هتل‌هاي الرسل، نورالعباس و درالندي در نجف اشرف و هتل صفار در كربلاي معلي جهت كاهش اجاره بهاي اين هتل‌ها خبر داد.
عقیق: محمدعلي طهراني مدير عمليات شمسا در عراق گفت: به ثبت رساندن اموال و املاك مربوط به شركت شمسا، پيگيري جدي در كاهش هزينه‌هاي نقل، امنيت و تغذيه در جهت كاهش هزينه زائران و پرداخت بدهي‌ها به تمامي شركت‌هاي مجري عراقي از جمله اقداماتي است كه در مديريت جديد پيگيري و به سرانجام رسيد.

وي برگزاري جلسات با تمام شركت‌هاي عراقي، سرو سامان دادن به حساب‌هاي مالي و پرداخت‌ها به شركت‌هاي مجري عراقي، سرو سامان دادن به وضعيت آشپزخانه‌هاي فدك و مدينه در نجف اشرف و بستن آشپزخانه زياره بعد از نيمه شعبان در كربلاي معلي، بازديدهاي مكرر از تمام آشپزخانه‌هاي مركزي جهت پخت غذا با كيفيت بالا و تذكر جدي به شركت‌هاي نقل جهت از رده خارج كردن اتوبوسهاي فرسوده پلاك موقت و استفاده از اتوبوسهاي مناسب را از ديگر اقدامات شمسا برشمرد.

طهراني، از رده خارج كردن هتل‌هاي بي‌كيفيت و ضعيف در ستادهاي سه گانه، تشويق سرمايه گذاران عراقي جهت ساخت هتل‌هاي بزرگ با مشورت كارشناسان شركت شمسا، حل مشكل بعضي از شركت‌هاي مجري عراقي كه بدلايلي با صاحبان هتل درگيري داشته اند، در اختيار قرار دادن دفتر كار براي كاروانهاي استاني در نجف اشرف و كربلاي معلي به همراه تمامي ملزومات مربوطه، همكاري با كاروانهاي استاني در سرويس دهي تغذيه و سرو سامان دادن به وضعيت حقوقي عوامل بومي و اخراج افراد بي مسئوليت و بي نظم را از ديگر اقدامات جديد خود عنوان كرد.

وي همچنين همكاري تنگاتنگ با دفتر نمايندگي حج و زيارت در عراق و بعثه مقام معظم رهبري، اخراج رانندگان متخلف از گردونه نقل و جريمه شركتهاي متخلف، تخصيص سالني در فرودگاه بغدادبراي استراحت و غذاخوري زائران ايراني كه هنگام تأخير پروازها دچار مشكل مي‌شوند و هماهنگي كامل با مسئولين فرودگاه را از ديگر فعاليت‌هاي شركت شمسا در دوره جديد برشمرد.

وي همچنين از برگزاري ديدارهايي با مديران هتل‌هاي الرسل، نورالعباس و درالندي در نجف اشرف و هتل صفار در كربلاي معلي جهت كاهش اجاره بهاي اين هتل‌ها خبر داد.

منبع:حج
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین