عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۶۸۰
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳
رئیس سازمان حج و زیارت:
رئیس سازمان حج و زیارت، مدیران کاروان ها را حلقه وصل بین زائران و سازمان حج و زیارت دانست و گفت: در حوزه فرهنگی روحانیون نقش به سزایی دارند و باید در خصوص توجیه و اطلاع رسانی به زائران تلاش لازم را انجام دهند.
عقیق: حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت امروز 6 اردیبهشت در نشست کارگزاران و مدیران حج استان فارس به تشریح برنامه های سازمان حج و زیارت در حج تمتع ۹۷ پرداخت.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت ماه مبارک شعبان گفت: اینکه اولین جلسه دیدار با مدیران حج ۹۷ را از شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام شروع کردیم به فال نیک می گیریم و باعث افتخار محسوب می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه در دو بخش با موضوعات عتبات و حج سیاست ها و برنامه های سازمان را تشریح کرد و افزود: در بحث اعزام عتبات استانی بسیار جدی هستیم؛ با توجه به شرایط فعلی که رقابت در ارایه خدمات مناسب به زائرین حرف نخست را می زند، استان ها با رعایت اصول کلی ابلاغی، در جذب و اعزام زائر منطبق با شرایط استان خود آزادی عمل دارند.

محمدی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت دو وظیفه دارد که یکی صیانت از حقوق زائر و حمایت از حقوق دفاتر و شرکت های خدمات زیارتی است تاکید کرد: می بایست بازار رقابت در بین استان‌ها به وجود آید و همچنین با توجه به سلیقه مردم خدمات ارائه کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت به موضوع حج تمتع ۹۷ اشاره کرد و گفت: تنها حلقه وصل بین سازمان و زائر، مدیر کاروان و نیز در حوزه فرهنگی روحانی کاروان است که باید برنامه های سازمان را به درستی مطرح و اجرا کنند و در خصوص اطلاع رسانی و توجیه زائرین فعالیت و تلاش به سزایی انجام دهند.

در این نشست استانی حمید محمدی ریاست سازمان حج و زیارت،، آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان و حمیدرضا محمدی مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت و مدیران و عوامل حج ۹۷ و مدیران دفاتر و شرکت های زیارتی و کارگزاران فارس حضور داشتند.

همچنین علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس نیز به ارایه توضیحات در خصوص برنامه های انجام شده پرداخت.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین