عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
پیکرهای مطهر ۷ مستشار ایرانی که در حملات رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی تیفور به شهادت رسیدند وارد تهران شد.
عقیق:در نخستین ساعات روز گذشته، دوشنبه 20 فروردین ماه 97 مصادف با نهم آوریل چندین موشک به فرودگاه نظامی تیفور در استان حمص سوریه شلیک شد که سامانه پدافند هوایی سوریه آن‌ها را منهدم کردند. در مجموع 8 موشک به پایگاه هوایی تیفور شلیک شد که در پی آن شماری کشته و زخمی شده‌اند. در این حمله هوایی 7 تن از مستشاران ایرانی نیز به شهادت رسیدند.

فرودگاه نظامی تیفور که نام دیگر آن فرودگاه نظامی "التیاس" است، یکی از مهمترین و بزرگترین پایگاه‌های نظامی سوریه به شمار می‌رود و حدود 50 کیلومتر از شرق شهر تدمر در حمص فاصله دارد. فرودگاه نظامی تیفور اصلی‌ترین پایگاه  نیروهای سوری و همپیمانان به شمار می‌رود که نقش پشتیبانی و حمایت و تسلیح نیروهای سوری و همپیمانان را که در استان‌های دیرالزور، حومه حماه و حلب می‌جنگند، ایفا می‌کند.

صبح امروز سه شنبه 21 فروردین ماه 97 پیکرهای مطهر شهدای حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی تیفور سوریه وارد معراج شهدای تهران شد.

شهید اکبر زوار جنتی از شهر تبریز

شهید مهدی لطفی نیاسر از شهر قم

شهید سید عمار موسوی از شهر اهواز

شهید مرتضی بصیری پور از شهر بیرجند

شهید مهدی دهقان از شهر کاشان

شهید حامد رضایی از شهر تهران

مراسم وداع با شهیدان مهدی لطفی نیاسر و حامد رضایی ساعت 16 در ستاد معراج شهدای مرکز برگزار خواهد شد. پیکرهای مطهر شهدای دیگر جهت برگزاری مراسم استقبال و وداع تا ساعاتی دیگر به شهرهای خود منتقل خواهند شد.



منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین