عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۵۲۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
مشهد/
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع)، ویژه برنامه‎های مناجات خوانی بامدادی هیئت «حسین جان» در حرم رضوی برگزار می‎شود.
عقیق:به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت: بیش از 30 سال است که خانواده بزرگ هیئت «حسین جان» در ایام پایانی ماه رجب و دهه آخر صفر از تهران به حرم رضوی مشرف می‏‌شوند و با صدای گرم حاج منصور ارضی برنامه مناجات خوانی و روضه را در حرم ثامن الحجج(ع) اجرا می‌‏کنند.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه مناجات‌خوانی از بامداد چهارشنبه 22 فروردین آغاز خواهد شد، افزود: طبق سنوات گذشته امسال نیز هیئت حسین جان در حرم رضوی چهار شب برنامه مناجات و روضه‏‌خوانی خواهد داشت که با محوریت شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و مبعث رسول گرامی اسلام(ص) برگزار می‌‏شود.

حسینی تصریح کرد: ویژه برنامه مناجات خوانی هیئت «حسین جان» با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از ساعت 12:30 بامداد با قرائت قرآن در صحن جمهوری اسلامی آغاز می‏‌شود و در ادامه حاج منصور ارضی، ذاکر و مداح خاندان عصمت طهارت به قرائت زیارت جامعه کبیره و مناجات خوانی می پردازد و در پایان نیز با حضور دیگر مداحان در سوگ و عزای اهل بیت(ع) روضه و مرثیه خوانده می‌‏شود.

وی تصریح کرد: دعای کمیل این هفته نیز ساعت 21:45 با صدای گرم حاج منصور ارضی در رواق امام خمینی(ره) قرائت می شود و صوت و تصویر آن در دیگر صحن نیز پخش خواهد شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین