عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۷۸
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاكيد بر اينكه اين وزارتخانه تا پايان دولت دهم بايد وظايف خود را انجام دهد، از آغاز نمايشگاه قرآن در جمعه آخر ماه شعبان خبر داد.
عقیق: سيدمحمد حسينی، فرهنگ و ارشاد اسلامی،در حاشيه افتتاح سی و يكمين دوره اردوهای سراسری كميته امداد امام خمينی(ره) در جمع خبرنگاران گفت: در سال‌های اخير سعی بر اين شد كه بر جامعه فرهنگی، دينی و هنری كشور توجه ويژه‌ای شود و در كنار رونق برنامه‌های فرهنگی و هنری بتوانيم حمايت از هنرمندان نيز داشته باشيم به همين منظور صندوق حمايت از هنرمندان پيشكسوت افتتاح شد.

وی در ادامه نمايشگاه قرآنی را بزرگترين فعاليت اين وزارتخانه تا پايان دولت دهم عنوان كرد و افزود: آخرين جمعه شعبان اين نمايشگاه آغاز و در طول ماه مبارك رمضان ادامه خواهد داشت.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاكيد بر اينكه وزارت ارشاد تا پايان دولت دهم بايد وظايف خود را انجام دهد، اظهار اميدواری كرد كه آن دسته از طرح‌های ناتمام كه در دولت دهم آغاز شده است در دولت بعدی پيگيری و به سرانجام برسند.

حسينی در خصوص برنامه‌های تابستانی نيز تاكيد كرد: برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان با محور آموزش‌های دينی و فرهنگی بايد در كل كشور با بهره‌گيری از كانون‌های مساجد كه تعدادشان بالغ بر 16 هزار كانون است، با جديت انجام شود.

حسينی در خصوص وام خبرنگاران نيز گفت: وزارت ارشاد به صورت وی‍ژه در حال پيگيری اين موضوع است بطوری كه جلسات نهايی آن با حضور رئيس كل بانك مركزی و معاون هنری وزارت ارشاد در حال انجام است.

وی با بيان اينكه حداقل وام خبرنگاران ۳۰۰ ميليون ريال است، خاطرنشان كرد كه پيشنهاد وزارت ارشاد ۵۰۰ ميليون ريال بوده است.

به گفته وی، ‌وام خبرنگاران فقط برای ساخت مسكن تعلق ندارد و شامل خريد خانه نيز هست.


منبع: ایکنا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین