عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۴۲۸
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۴:۳۴
نیمه شعبان در موج الحسین با سخنرانی حجت الاسلام الهی
کسانی که با حضرت ملاقات می کنند با جسم مادی حضرت ملاقات نمی کنند، بلکه حضرت در هاله ای از عالم غیب هستند و ایشان وقتی ظهور می کنند در هیبت یک جوان هستند.

به گزارش عقیق، مراسم جشن میلاد حضرت صاحب الزمان در حسینیه موج الحسین با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین الهی و مدیحه سرایی حاج حسین سازور، حاج محمدرضا طاهری، حسین طاهری و علی اصغر ژولیده برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین الهی به مناسبت این روز و با موضوع امام زمان (عج) به سخنرانی پرداخت که در ادامه می توانید چکیده ای از این سخنرانی را بخوانید.

*زمان مادی به حضرت صاحب الزمان (عج) نمی خورد و این به این معنی است که ایشان پیر نمی شود. حضرت صاحب (عج) در غیب است و خارج از این دنیای مادی است همچون جناب جبرائیل. جبرائیل هم در عالم غیب است و هر زمان که قرار است وحی برساند به عالم ظهور می آید.

*کسانی که با حضرت ملاقات می کنند با جسم مادی حضرت ملاقات نمی کنند، بلکه حضرت در هاله ای از عالم غیب هستند و ایشان وقتی ظهور می کنند در هیبت یک جوان هستند. 

*استفاده از امام زمان به چه صورت است؟ ما چگونه می توانیم از حضرت فیض ببریم؟ ما از طریق جسم با امام زمان (عج) ارتباط نداریم. ارتباط ما از طریق ظرف ایمانمان است.

*هرچقدر که باطنمان خوب باشد و مومن باشیم، این قلب و صفحه وجودمان صاف می شود، مثل آیینه و نزدیک می شویم به حضرت و تقرب به حضرت پیدا می کنیم.

*به داد زدن و سر کوبیدن نیست که حضرت دلش بسوزد و به ما نگاه کند. نیاز نیست که صدای شما به حضرت برسد! این برای عالم ماده است. پس ارتباط ما با حضرت از ظاهر نیست بلکه از باطن است.

*یک 24 ساعت اگر گناه نکنیم لیاقت دیدار حضرت (عج) را پیدا می کنیم.  اگر کسی 24 ساعت هیچ گناهی نکرد لیاقت دیدار دارد و شأنیت دارد که حجت خدا صلوات الله علیه را ببیند. چون زیارت حضرت را در یک ظرف پاک قرار دادند.

*می گویید: اَللّهُمَّ اَرِنِی الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ وَ الْغُرَّةَ الْحَمِیدَةَ وَ اکْحُلْ بَصَری بِنَظْرَةً مِنّی اِلَیْهِ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُ یعنی خدايا بنمايان به من آن جمال ارجمند و آن پيشانى نورانى پسنديده را و سرمه وصال ديدارش را به يك نگاه به ديده ام بكش (سرمه را که می کشند به چشم، می توانند ستاره های ریز را ببیند) که ببینمش مثل علی ابن مهزیار، سید رشتی و مرحوم شهید مدرس.

*حضرت در عالم معنی و ایمان است که با ما ارتباط دارد. شما دارید نماز می خوانید و این نماز برای عالم دنیایی است و هیچ فایده ای برای عالم دیگر ندارد. این نماز زمانی به درد می خورد که ایمان داشته باشیم. آنهایی که ایمان ندارند و ائمه صلوات الله علیهم اجمعین را قبول ندارند نمازشان مردود است. راهی به آخرت ندارد. ما می خواهیم کاری کنیم که این نماز به آخرت راه پیدا کند. ایمانمان باید زیاد بشود.

*معنی نیمه شعبان چیست؟ این جشن ها چیست؟ یعنی یک سال از نیمه شعبان سال گذشته گذشت و من هنوز به امام زمانم (عج) اعتقاد دارم.

اگر کسی 1- قبول داشته باشید که امام زمان زنده است.2- غائب است و خواهد آمد.

حضرت فرمودند هر کس در زمان غیبت این دو ایمان را داشته باشد کاملترین ایمان را دارد.  

 

گزارش تصویری:





























 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
خسروشاهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
1
6
خیلی عالی
دست شما درد نکنه
یک طرفدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
6
3
ایول حسین طاهری
کاش صوتش هم میذاشتید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
نه خواهشا سایت داره تبدیل به تبلیغ حسین طاهری میشه
همینه که بهش اعتراض دارن
یک طرفدار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
شما دوست ندارید مطالبشو نخونید مجبورتون نکردن که.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
0
7
عقیق تو که زحمت رو کشیدی صوتش هم ......... بی زحمت
رضا نوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
0
0
داش علی التماس دعا فوق العاده است به امید توفیق روزافزون
م از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
0
0
خدا طول عمر زياد بهت بده حاج حسين سازور وخيلی دوست داريم ازطرف موج حسين
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین