عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۹۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۲
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گفت:هیئت امناء و مدیران بقاع متبرکه و همه همکاران ما در سراسر کشور موظف هستند بیش از پیش ظرفیت بقاع متبرکه را برای خدمت رسانی به مردم بسیج کنند.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف؛ با قدردانی از تلاش نیروهای امدادی وخدماتی که در این روزهای برفی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند گفت : استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه سراسر کشور در راستای اسکان مردم در روزهای برفی به مدیران اداره‌های کل، بقاع متبرکه واعضای هیات امناء امامزادگان کشور در استانهای برفی ،اعلام شده و این عزیزان وهمکاران کوشای ما بیش از پیش باید از ظرفیت بقاع متبرکه در خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف با بیان اینکه این بقاع نورانی باید محل آرامش و آسایش مردم در راه مانده و سختی دیده باشند، تصریح کرد: شایسته است در این روزها که خداوند نعمت‌های آسمانی‌اش را بر ما ارزانی داشته، شکر این نعمت الهی را بجا بیاوریم وبه مردم نیازمند کمک کنیم تا این نعمت روزافزون شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی افزود: همه ما در قرآن کریم، این وعده الهی را خوانده‌ایم که اگر نعمت‌های مرا شکرگزاری کردید، آن را بر شما افزون می‌کنم.

رئیس سازمان اوقاف کشور در پایان همچنین از تمامی نیروهای نظامی، انتظامی، راهداری و امدادی که در این شرایط سخت، بیش از گذشته در حال خدمت به مردم عزیزمان هستند، قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش؛ شب گذشته و صبح امروز تعدادی از مسافران به‌علت مسدود بودن محور سوادکوه در آستان مقدس امامزاده عبدالحق(ع) و امامزاده ابوطالب(ع) زیرآب مازندران اسکان داده شدند. همچنین شب گذشته نیز به دلیل برودت هوا و بسته شدن محورهای مواصلاتی تعدادی از مسافران در مسجد سعیدآباد شهرستان ایجرود زنجان اسکان داده شدند.


منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین