عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
کامران شرفشاهی از اتمام نگارش مجموعه داستان‌هایی از امام رضا (ع) و انتشار آنها در قالب کتابی تا میلاد این امام خبر داد.

عقیق: کامران شرفشاهی، نویسنده و شاعر ادبیات بزرگسالان، به تازگی نگارش کتابی را درباره حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به اتمام رسانده که این اثر تا میلاد این امام همام از سوی انتشارات «تجلی مهر» منتشر خواهد شد.

این کتاب دارای 14 داستان کوتاه درباره حضرت امام رضا (ع) است که از عناوین آن می‌توان به «ژاپنی دلباخته»، «پهلوان زائر»، «نماز عید فطر»، «آئینه کرامت»، «نماز باران» و «هدیه» اشاره کرد.

داستان‌هایی که در این مجموعه کتاب منتشر می‌شوند، جزو داستان‌هایی است که پیش از این توسط «کامران شرفشاهی» در نشریات مختلف به ویژه روزنامه قدس به چاپ رسیده است.

بعضی از داستان‌های این کتاب دربرگیرنده فراز‌هایی از زندگی حضرت امام رضا (ع) و بعضی دیگر از داستان‌ها به کرامات ایشان مربوط می شود که از جمله آن می‌توان به داستان «ژاپنی دلباخته» و یا «پهلوان زائر» که در واقع حکایت مرحوم جهان پهلوان تختی است، اشاره کرد.

آخرین داستان این مجموعه کتاب نیز به کرامت حضرت امام رضا (ع) نسبت به یکی از شهدا اختصاص دارد به گونه‌ای که نویسنده در این کتاب تلاش کرده است تا فرازهای مهم و مسائلی که با زندگی مردم و نیاز روزگار ما مربوط می‌شود، را مورد توجه قرار دهد.


منبع:فارس

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین