عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸
نخستین نشریه الکترونیکی مهدوی استان تهران با نام «یاقوت» به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت صاحب(عج) از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران منتشر شد.

عقیق: هم زمان با سالروز ولادت آخرین منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی(عج) نخستین نشریه مجازی دهه مهدویت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با نام «یاقوت» منتشر شد.

در این مجله الکترونیکی بخش‌های مختلفی تحت عنوان گفت‌‌وگو، آموزش، مقالات، کلام ولایت، حماسه حضور، کلام بزرگان، بروشور، پرسش و پاسخ، کتاب، دل‌نوشته، کلیپ، صوت و تصویر منتشر شده است.

 

 

در بخش دل نوشته می‌خوانیم:

کمکم کنید آقا!

تشنه‌ام... تشنه  کمی سپیدی، که از خویش دریغ کرده‌ام... می‌خواهم بگویم از آنچه در دلم جاری است... اما ... آقای بی قراری‌هایم! خبر داری از آن چه بر من رفته و می‌رود ... دستم بگیر!

مگذار غرق شوم این جا میان مردم در تنهایی ...

نمی‌دانم پشت کدامین دیوار این شهرهای آهنی، یاد شما را جا گذاشته‌ام!

دیوارها چه قدر بلندند ... بلند به اندازه قامت گناهانم ... قد و قامت توبه‌هایم آن قدر کوتاه شده که حتّی پرچین‌های باغ همسایه هم برایم به دیوارهای بلند برجی می‌ماند تسخیر نشدنی!

آقا جان! دست دلم بگیر! ... مگذار مسخّر اغیار شود!

می‌دانم که توبه‌هایم مایه خنده فرشته‌ها شده؛ امّا ... همان که هیچ آبرویی ندارد پیش خدا ... همان که هنوز به عشق جمعه‌هایت زنده است ... همان که لحظاتی ست که برای آخرین بار توبه‌اش را ریختم توی جعبه‌ای از امید و دادمش دست فرشته‌ای که برسوندش دست خدا ... رویش نوشته شده بود : «آهسته حمل کنید محتویات این جعبه شکستنی است»؛ همان از تو کمک می‌خواهد!

راهکار آیت‌الله بهجت درباره در امان ماندن از فتنه‌های آخرالزمان

همچنین در بخش کلام بزرگان از زبان آیت‌الله محمدتقی بهجت درباره امام زمان(عج) می‌خوانیم:

دعای تعجیل فرج ، دوای دردهای ماست، در روایات است که در آخرالزمان همه هلاک می‌شوند «الا من دعا بالفرج».

ائمه ما با این بیان، خیلی به اهل ایمان و شیعیان عنایت کرده‌اند تا خود را بشناسند، علامت گذاری برای آنان است؛ یعنی اگر برای فرج دعا می‌کنید، علامت آن است که هنوز ایمان‌تان پا برجا است، دستورهای عجیب و غریب دیگر هم داده‌اند، زیرا در آخر الزمان گرفتاری اهل ایمان، خیلی سخت می‌شود به حدی که در روایت آمده است: «ینکره اکثر من قال بامامته» یعنی بیشتر مردم ، از اعتقاد و ایمان به امامت بر می‌گردند! همچنین فرموده‌اند که در آخر الزمان این دعای فرج را که دعای تثبیت در دین است بخوانیم: «یا الله، یا رحمان، یا رحیم، یا مقلب القلوب، ثبت قلبی علی دینک»

برای مشاهده نشریه مذکور از اینجا اقدام کنید.


منبع:فارس

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین