عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۴۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان:
حجت الاسلام پورابراهیم بر لزوم ترویج فرهنگ فاطمی در ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت: باید از این فرصت جهت ترویج آموزه های دینی به ویژه فرهنگ فاطمی استفاده کرد.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت وگویی از گیلان، با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه، اظهار کرد: برنامه های گرامیداشت سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید به گونه ای برگزار شود که حرمت این ایام حفظ گردد.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ فاطمی در این ایام تاکید کرد و گفت: باید از این فرصت جهت ترویج آموزه های دینی به ویژه فرهنگ فاطمی استفاده کرد و سبک زندگی فاطمی را در جامعه تشریح کنیم.

حجت الاسلام پورابراهیم ادامه داد: سبک زندگی اسلامی، بصیرت افزایی و تبیین توطئه های دشمن باید در دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

این کارشناس دینی خواستار بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب شد و گفت: در شرایط کنونی که دشمن از هر حربه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند، باید دستاوردهای انقلاب را به درستی برای مردم بازگو کنیم و اینکه چه بودیم و اکنون کجا هستیم.

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان از برگزاری سلسله مباحث پیرامون انقلاب و اقتصاد مقاومتی در کانون های مساجد استان خبر داد و عنوان کرد: در این ایام برنامه های شاخص در مساجدی که بیشترین نقش را در دوران انقلاب اسلامی داشتند، برگزار می شود.

وی پاسخگویی به شبهات، اجرای برنامه های فرهنگی، علمی و ورزشی دهه فجر، افتتاح کانون و کتابخانه مساجد و... را از دیگر برنامه های دهه فجر دانست و خاطرنشان کرد: همچنین مراسم ویژه ای با عنوان «گفتمان انقلاب» در شهر آستارا برگزار می شود.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین