عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۲۸۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
«10 قصه‌ از امام کاظم (ع)» به روایت محمود پور‌وهاب در کنار تصویرسازی‌های نغمه صالحی، در نوبت اول چاپ به بازار کتاب رسید.
عقیق:«10 قصه‌ از امام کاظم (ع)» به روایت محمود پور‌وهاب در کنار تصویرسازی‌های نغمه صالحی، در نوبت اول چاپ به بازار کتاب رسید.

موسی بن جعفر فرزند امام جعفر صادق، هفتمین امام شیعیان است. زندگی وی با زندگی خلفای عباسی همزمان بوده است. به خاطر صبر زیاد و به این دلیل که خشمش را فرو می‌خورده است، همچنین به این دلیل که نسبت به کسانی که به او بد کرده بودند مهربان و بخشنده بوده است کاظم لقب گرفته.       

«زن و گاوش، ملخ های گرسنه، بابا بزرگ کجا می‌روی؟، کشاورز بد زبان، سوغات سفر، دوست غریبه ها، دزد و مرد مهربان، حاکم و شترها، کار بزرگ و هارون و لباس زیبا» عناوین داستان‌های این مجموعه است.

در بخشی از کتاب آمده:

« بگو چه شد، آیا حاضر شدند به تو کمک کنند.

آری، به خدا قسم مهربان ترین و بخشنده‌ترین آدم روی زمین را ملاقات کردم. آقا آنچه را که می‌خواستم بیست برابرش را به من دادند.

پیرمرد با خوشحالی گفت: « می‌‌دانستم از آدم‌های بزرگ کارهای بزرگ بر می‌آید. بعد دست به دعا برداشت و برای امام دعا کرد:« خدایا او را که دل مردم را شاد می‌کند دلش را شاد کن.»

کتاب‌های بنفشه( واحد کودک و خردسال انتشارت قدیانی) 10 قصه‌ از امام کاظم (ع) نوشته محمود پوروهاب را در کنار تصویرسازی‌های نغمه صالحی، در نوبت اول چاپ و  تیراژ 1650 نسخه، با قیمت‌ 33000 تومان در اختیار نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های مذهبی قرار داده‌ است.

برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org نشر قدیانی نیز مراجعه کنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی، از تازه‌های نشر آن نیز باخبر خواهید ‌شد.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین