عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
سیدعلی خمینی:
سیدعلی خمینی ضمن تأکید بر اینکه نقد ساختارشکنانه به نفع هیچ‌کس نیست و کسی از آن سودی نبرده است، گفت: همه مشکلات با گفت‌وگو و تعامل حل‌شدنی است.
عقیق:حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی، چند روز قبل از حوادث اخیر، در حسینیه ثارالله آبادان با تأکید بر اینکه باید نقد کنیم اما بدانیم نقد ساختارشکنانه به نفع هیچ‌کس نیست، اظهار داشت: تجربه ملت ما به ما آموخته و به همه نیز باید بیاموزد که نقد صحیح و سالم بسیار لازم است ولی باید بدانیم که راه حل مشکلات گفت‌وگو و نقد هنجارمند است.

وی افزود: با ساختارشکنی و نقد ساختارشکنانه و هنجارشکنانه هیچ‌کس سودی نبوده و نخواهد برد و باید بدانیم مشکلات کشور با آرامش، گفت‌وگو، صحبت و تعامل حل شدنی است.

سید علی خمینی تأکید کرد: اگر می‌بینیم گروه‌هایی می‌خواهند اختلاف‌افکنی کنند و قومیت‌ها را به جان هم بیندازند و در کلان و خرد ایجاد انشقاق کنند باید مراقب باشیم و بدانیم که مسیر صلاح  مردم کند یا تند از این مسیر می‌گذرد که ما حامی نظام اسلامی و رهبری عزیز و فرزانه باشیم.

وی با تأکید براینکه راه دیگری وجود ندارد و ما باید کمک‌کار دولت‌ها باشیم، تصریح کرد: البته چشممان باز است و نواقص را می‌بینیم و می‌گوییم و گاهی فریاد هم خواهیم زد اما بدانید که راه‌حل مشکلات عبارت است از آرامش و اقدام گام‌به‌گام است.

سید علی خمینی با اشاره به اینکه اگر کشور فضای آرام نداشته باشد و مردم آرامش نداشته باشند پیشرفت‌ها سخت‌تر و بلکه مهار خواهد شد، گفت: باید عوامل وحدت میان قومیت‌ها و ملت‌ را تقویت کنیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین