عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۳۹۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
معاون امور استان‌های مؤسسه غدیرشناسی:
معاون امور استان‌های مؤسسه غدیرشناسی از شروع برگزاری کلاس‌های غدیرپژوهی در استان‌های هدف و خط مرزی کشور خبر داد.
عقیق:حجت‌الاسلام مجتبی مقدم، معاون امور استان‌های مؤسسه غدیرشناسی ضمن اعلام شروع برگزاری کلاس‌های غدیرپژوهی در استان‌های هدف و خط مرزی کشور، گفت: با توجه به استقبال وسیع صورت گرفته از کلاس‌های غدیرپژوهی این مؤسسه و با توجه به ضرورت مباحث اعتقادی در مناطق مختلف کشور و بومی‌سازی آموزه‌های مکتب ولایت و اثبات آن از طریق استناد به منابع معتبر اهل سنت و تشیع، کارگاه‌های مؤسسه غدیرشناسی در حال برگزاری است و برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای ارتقای سطح کیفی آن در حال انجام است.

وی به نقل از روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی درباره نحوه برگزاری این کلاس‌ها گفت: نحوه تدریس در این کلاس‌ها با روش‌های کاملاً علمی و با استفاده از تجهیزات کمک آموزشی جدید صورت می‌گیرد.

مقدم اهداف کلی مؤسسه را تقویت بنیه اعتقادی و مقابله با جریان‌های انحرافی و رفع شبهات عنوان کرد و افزود: این کارگاه‌ها با اهدافی از جمله آشنایی با مبانی فکری و فرهنگی اصیل مکتب ولایت و محبان اهل‌بیت(ع) برگزارشده که به لطف خداوند با موفقیت خوبی روبه رو بوده است.

معاون امور استان‌ها مؤسسه غدیرشناسی با اشاره به اینکه این دوره‌ها برای برادران اهل سنت نیز مفید است، خاطرنشان کرد: دشمن پس از تجربه حمله نظامی و تحریم‌های اقتصادی بر علیه ملت ایران، تنها راه تحقق اهدافش را در جنگ نرم و استحاله فرهنگی ملت ایران می‌داند. مرزها در جنگ نرم، مرز اعتقادی است. این نبرد مانند جنگ‌های نظامی، مجروح، مصدوم، کشته و آواره از خانه و کاشانه دارد؛ با این تفاوت که در نبرد فرهنگی، این اتفاقات در ذهن و جان مخاطب شکل می‌گیرد و مسلمان مؤمن و معتقـد را از پای درمی‌آورد و آرام آرام افراد  و به تبع آن جامعه را نابود خواهد کرد.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین