عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
با نزدیک شدن به موعد اربعین حسینی میلیون‌ها عاشق اباعبدالله الحسین (ع) با حضور در راهپیمایی اربعین، عشق و ارادت خود را به سالار و سرور شهیدان ابراز داشتند؛ در این بین هستند کسانی که با برپایی مواکب ما بین راه نجف به کربلا خدمات مختلفی را به زائران حسینی می‌دهند.
عقیق:مدیر برون مرزی ستاد اربعین تشکل‌های شاهد و ایثارگر ـ با بیان اینکه سالانه میلیون‌ها عاشق امام حسین (ع) از سرتاسر جهان برای حضور در اربعین به عراق سفر می‌کنند اظهار کرد: اربعین فرصت بزرگی است که می‌توان از آن در جهت بهره‌برداری‌های فرهنگی گام موثر برداشت.

وی با تاکید بر اینکه در اربعین امسال با پیگیری‌های کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا و ستاد برون مرزی تشکل‌های شاهد و ایثارگر برنامه ویژه‌ای برای معرفی فرهنگ و دیپلماسی ایثار برگزار شد، افزود: در این برنامه ابتدا قاری بین‌المللی حاج کریم منصوری به تلاوتی از آیات قرآن مجید پرداخت و سپس حجت الاسلام والمسلمین ساداتی به تبیین فرهنگ دیپلماسی ایثارگری پرداخت و در انتهای مجلس نیز حاج حسین هوشیار به مدح و عزاداری پرداختند.

مدیر برون مرزی ستاد اربعین تشکل‌های شاهد و ایثارگر در پایان خاطرنشان کرد: مسوولان تشکل‌های شاهد و ایثارگر با در اختیار قرار دادن بودجه‌ای خاص به ستاد برون‌مرزی می‌توانستند ما را در هرچه بهتر برگزار کردن مراسم مختلف در این ایام کمک کنند.


منبع:ایسنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین