عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
معاون ارشاد همدان:
معاون فرهنگی ادراه کل ارشاد همدان از برگزاری همایش استانی "حماسه شعر اربعین حسینی" به مناسبت فرارسیدن اربعین در شهرستان فامنین خبر داد.
عقیق:مجید فروتن در گفت‌و‌گویی در همدان اظهار داشت: همایش «حماسه شعر اربعین حسینی» پس از ایام اربعین حسینی و در روزهای پایانی ماه صفر برگزار می‌شود.
فروتن بیان کرد: شهرستان‌های استان از طریق انجمن‌های ادبی آثار شاعران را گردآوری کرده و بعد از بازخوانی آثار در اداره کل، از هر شهرستان یک شاعر برای خوانش شعر در همایش انتخاب شد.
وی با اشاره به اینکه ارشاد شهرستان فامینین متولی برگزاری برنامه است افزود: از شاعران سراسر استان برای حضور در این همایش دعوت شده  است ضمن اینکه این همایش با موضوع اشعار حماسی و آئینی و با محوریت «عاشورا و اربعین حسینی» برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی ارشاد گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی در این چند ساله سعی شده تا همایش‌ها و جشنواره‌های استان در شهرستانها برگزار شود که با توجه به ظرفیت خوب شهرستان فامنین و ارادت هنرمندان این شهرستان به اهل بیت (ع) و سروده‌های آئینی شاعران شهرستان این همایش در این شهرستان برگزار می‌شود.
به گزارش تسنیم همایش استانی «حماسه شعر اربعین حسینی»، ساعت 9:30 روز پنجشنبه 25 آبان ماه، همزمان با شب رحلت پیامبر اکرم(ص) در سالن شهدای گمنام کتابخانه شهید مطهری فامنین برگزار می‌شود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین