عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۹۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
همزمان با دهه سوم صفر؛
همزمان با آغاز دهه سوم ماه صفر، سخنرانی استاد حسین انصاریان از روز اربعین ساعت ۸ شب در حسینیه بنی الزهراء(س) برگزار خواهد شد.
عقیق:استاد انصاریان که پیش از این، در دهه دوم صفر در حسینیه نیاوران تهران به ذکر فضائل اهل بیت(ع) و مسایل اخلاقی به سخنرانی پرداخته بود، مجدد در تهران به مدت 9 شب سخنرانی خواهند داشت.

این مراسم معنوی از ساعت 8 شب در خیابان ری، کوچه آبشار، حسینیه بنی الزهراء (مرحوم طریقت)  با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و قرائت قرآن حاج حامد شاکرنژاد و مرثیه‌سرایی حاج محمد نبوی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، مشروح سخنرانی ها، صوت، تصاویر حضرت استاد انصاریان همزمان با ایام سوگواری سرور سالار شهیدان امام حسین(ع) در پایگاه اطلاع رسانی erfan.ir ارتقاء پیدا کرد.

این گزارش می افزاید: این ارتقاء به منظور تسهیل در امر اطلاع رسانی و نشر معارف اهل بیت(ع) بوده، مشروح سخنرانی های استاد انصاریان در مناسبت های مختلف به ویژه ماه محرم و صفر به همراه صوت، گزارش های تصویری، متن سخنرانی، اخبار مرتبط، کلیپ های مختصر جلسات و مطالب مرتبط در پایگاه اطلاع رسانی این مؤسسه به نشانی http://erfan.ir/farsi/sound/newview می باشد.

همچنین، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت استاد حسین انصاریان به 14 زبان زنده دنیا در 15 بخش متنوع علمی، پژوهشی، تحقیقاتی با محوریت قرآن، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و صدها اثر علوم اسلامی دیگر به نشانی www.erfan.ir در دسترس علاقه مندان می باشد.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
0
امسال نیز طبق روال سال های گذشته مسجد امام حسن مجتبی (ع) مراسم عزاداری دهه آخر صفر را برپا خواهد کرد.
این مراسم امسال نیز با سخنرانی حجت الاسلام ادیب یزدی و مداحی حاج مجید بادکوبه و کربلایی هاشم خطیبی و کربلایی محسن عیوضی برگزار می شود.
طبق اعلام این هیئت ، مراسم از 23 آبان تا 27 آبان ماه از ساعت 17:45 در نشانی میدان امامت ، خیابان فرهاد – مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد.

گفتنی این مراسم ویژه برادران و خواهران است.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین