عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به شدت گرفتن موج بازگشت زائران اربعین به داخل کشور گفت: از ابتدای شروع ماموریت اربعین تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار زائر غیر مجاز به شهرهایشان بازگردانده شدند.
عقیق:سردار نورعلی یاری اظهار داشت: هم اکنون جاده‌های ایلام منتهی به مرز مهران از ترافیک روانی برخوردار است و تردد زائران در خروج از مرز و ورود به کشور به صورت روان در جریان است.
وی با اشاره به اینکه موج بازگشت زائران در حال افزایش است، گفت: در جلسه فرماندهی قرارگاه مقدم اربعین حسینی (ع) تصمیمات کارشناسی جهت بازگشت زائران از عتبات عالیات و تسهیل در نقل و انتقال آن‌ها اتخاذ شده است.
فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: بر اساس تصمیمات گرفته‌شده و در صورت اوج گرفتن ورود زائران به کشور مسیر مهران– ایلام و بالعکس ایلام– ملکشاهی و مهران یکطرفه می‌شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه امسال از خروج زائران غیرمجاز و اتباع خارجی از مرز مهران جلوگیری شد، گفت: با راه‌اندازی گیت‌های کنترلی در ورودی‌های استان و شهرهای چرداول، سیروان، ایوان، ملکشاهی، دره‌شهر و دهلران و همچنین شهرستان مهران بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر که بدون همراه داشتن مدارک و مجوزهای لازم و یا اتباع خارجی بودند به شهرهایشان عودت داده شدند.
یاری تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود از اول صفر تا پایان شب گذشته یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۳۴۲ نفر نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند که از این مجموع ۹۱۴ هزار و ۷۳۸ نفر از کشور خارج و ۲۰۸ هزار ۶۰۴ نفر نیز از این مرز وارد کشور شده‌اند.


منبع:دانشجو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین