عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۷۹
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
مديرعامل شركت شمسا:
مدير عمليات شمسا در عراق از تلاش هاي اين شركت در كاهش قيمت غذاي زائر و نهايتا كاهش هزينه هاي اعزام زوار در حدود 15 دلار خبر داد.
عقیق: محمد علي قهوه چي تهراني، مدير عمليات شمسا در عراق، در گفت وگویی، با اشاره به تلاش هاي شركت شسما براي كاهش هزينه هاي اعزام زائران به عتبات عاليات اظهار داشت: قصد داريم موادغذايي را از ايران وارد كنيم كه نهايتا باعث كاهش قيمت و كيفيت مطلوب غذاي زائر خواهد شد.

وي ادامه داد: اين اقدام سبب خواهد شد حداقل 15 دلار از هزينه هاي دريافتي از زائر كاهش يابد و اعزام با قيمت كمتري صورت گيرد.

تهراني در ادامه يكي از مشكلات اصلي اعزام زائران را تاخير هاي بيش از اندازه هواپيمايي ايران اير (هما) عنوان كرد و گفت: اين مساله باعث ناراحتي زوار شده و علي رغم اينكه هزينه هاي مربوطه به زائر عودت داده مي شود، ولي باز هم نارضايتي وجود دارد.

وي با اشاره به اينكه تاخيرها و معطلي زائران در فرودگاه ها نيز از نظر فرهنگي وجه جالبي ندارد، خاطرنشان كرد: با فرودگاه بغداد توافق كرده ايم كه مكاني براي زوار ايراني در هنگام تاخير پروازها اختصاص يابد و رستوران فرودگاه نيز غذاي آنها را تامين كند.

مدير عمليات شمسا در عراق همچنين از تذكرات فراوان به هواپيمايي ايران اير بابت اين تاخيرها خبر داد و افزود: اين قبيل مشكلات با شركت هواپيمايي ماهان كمتر است.

وي در مورد بحث سمپاشي هتل ها نيز اظهار داشت: در نميه نخست ماه رمضان اعزام وجود ندارد، اين كار به همراه تعميرات هتل ها و رفع نواقص انجام شود.

تهراني در مورد مشكلات اين شركت با طرف عراقي با تاكيد بر اينكه با پرداخت بدهي ها حل شده است، اضافه كرد: با شركت هاي مجري توافق كرده ايم كه هر چه زودتر بدهي هتل ها را پرداخت كنند تا مشكلي بروز نكند.

وي ادامه داد: در بحث حمل و نقل داخل عراق نيز تلاش كرديم تا 70 هزار تومان از هزينه هاي زائر را كاهش دهيم و براي ايام نميه شعبان كه كاروان هاي زيادي وارد عراق مي شوند، تدابير ويژه اي اتخاذ كرده ايم تا آسايش زوار فرام شود.

منبع:حج
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین