عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۷۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مطرح کرد؛
محمود صلاحی، با تاکید بر مشارکت بیشتر شهرداری تهران با نهاد‌های قرآنی، از افزایش ۵ درصدی ظرفیت کلاس‌های قرآنی در فرهنگسرا‌های استان تهران خبر داد.
 عقیق:محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، درخصوص فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم، در شهرداری گفت: ما از هر سند و مصوبه‌ای که در بحث گسترش فرهنگ قرآنی باشد، استقبال خواهیم، به همین منظور، در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کلیه شهریه کلاس‌های قرآنی را اعم از روخوانیِ، تجوید، تفسیر و ... از فرهنگسرا‌ها برداشتیم، و با این کار، شاهد افزایش ۵ درصدی حضور علاقه‌مندان به کلاس‌های قرآنی بودیم.

وی با بیان اینکه پذیرای هر مصوبه قرآنی هستیم، افزود: در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یک شورای قرآنی با حضور اساتید عباس سلیمی، قره شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن داریم که با همکاری این عزیزان طرح‌های قرآنی را مطرح می‌کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با توجه به تغییر مدیریت در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیان کرد: ما پیش از تغییر مدیریت‌ها با حجت الاسلام والمسلمین حشتمی در وزارت فرهنگ و ارشاد همکاری داشتیم و بعد از آن هم با آقای فقهی زاده همکاری خواهیم داشت.
صلاحی در پایان با اشاره به حضور محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران، درباره تغییر مدیریت‌ها اظهار کرد: ماندن یا نماندن من در ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را باید از دکتر نجفی جویا شوید. اما به نطر می‌رسد که تغییر مدیریت در نهاد‌های زیرربط، با ورود هر فرد جدیدی طبیعی است و ما هم از آن استقبال می‌کنیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین