عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۶۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
در گفت‌وگویی مطرح شد:
مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در ویژه‌‌برنامه «عطر اربعین» تاکید کرد که پرداختن به حوزه اربعین منحصر به گروه خاص و محدودی نیست.
 عقیق:درباره اجرای ویژه‌برنامه «عطر اربعین» در دهه اول ماه صفر گفت: این برنامه از دهم ماه صفر هر روز در شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن و معارف سیما افزود: در این ویژه‌برنامه 5 بخش وجود دارد که از ساعت 6 صبح تا 23 با حضور کارشناسان و شخصیت‌های به روی آنتن می‌رود.

وی اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های ویژه‌ای که در اجرای برنامه «عطر اربعین» به آن پرداخته‌ایم، این است که هر روز این برنامه با نام و یاد یکی از شهداء آغاز می‌شود.

لک افزود: با توجه به ارتباط و همکاری با موسسه روایت 27 و گروه تلویزیونی شاهد، این دو مرکز عکس، لوگو و مشخصاتی را از شهدایی که انتخاب شده در اختیار ما قرار می‌دهند و سپس ما با استفاده از آنها، برنامه را با نام و یاد آنها آغاز می‌کنیم.

مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن و معارف سیما یادآور شد: در ویژه‌‌برنامه «عطر اربعین» از قشرهای مختلف مردم دعوت می‌شود و با آنان گفت‌وگو می‌کنیم که شاعران، بازیگران، هنرمندان اعم از کارگردان و تهیه کننده، ورزشکار، نویسنده و ... از جمله آنهاست و این نشان می‌دهد که پرداختن به حوزه اربعین منحصر به گروه خاص و محدودی نیست.


منبع:تسنیم



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین