عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۵۲۲
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
هرشب از شبکه سه سیما
برنامه تلویزیونی مخاطب خاص، در ایام اربعین، هرشب از کربلای معلی و از قاب شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
 عقیق:همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، برنامه‌ی تلویزیونی مخاطب خاص به مدت ۱۰ شب، زنده و مستقیم از کربلای معلی و از قاب شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. اجرای این برنامه را «رسالت بوذری» برعهده دارد و هرشب، علاوه بر کارشناسان نام آشنای مذهبی، هنرمندان، نویسندگان، مداحان و چهره‌های آیینی نیز در این برنامه حضور پیدا می‌کنند.

علاوه بر این، بینندگان محترم می‌توانند در پویش کربلانرفته‌ها نیز شرکت کنند. برای شرکت در این پویش، تن‌ها کافی است نام و نام خانوادگی فرد یا افرادی که به زیارت کربلا نرفته اند را به شماره پیامک ۳۰۰۰۱۴۴۴ ارسال کنند. قرعه کشی ۸ نفر از بینندگان نیز هرشب در پخش زنده‌ی برنامه انجام خواهد شد.

«مخاطب خاص»، هدیه‌ی مشترک گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سوم سیما و به تهیه کنندگی سازمان هنری رسانه‌ای اوج می‌باشد که از کربلای معلی تقدیم عاشقان اهل بیت (ع) می‌شود.

علاقه‌مندان و مخاطبان محترم برنامه، جهت اطلاع از بخش‌های مختلف برنامه‌ی هرهفته و دریافت پُربازدیدترین کلیپ ها، ترک‌های صوتی پخش شده در برنامه و... به کانال تلگرامی @mokhatab۳ مراجعه و جهت پخش واگویه‌ها با حضرت ابا عبدالله حسین علیه السلام در برنامه وهر گونه پیشنهاد وانتقادمی توانند با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۸۸۷۷۷۷ تماس و یا به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۴۴ پیامک دهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین