عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۴۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی به خبر دریافت هزینه ۵۰ هزار تومان از زائران اربعین بابت پارک ماشین زائران در پارکینگ پایانه‌های مرزی کشور واکنش نشان داد.
عقیق:همزمان با موسم اربعین حسینی برخی از افراد در بعضی پایانه‌های مرزی اقدام به سواستفاده و سودجویی از زائران اربعین حسینی کرده‌اند که نمونه اخیر آن اخذ 50 هزار تومانی بابت هزینه پارکینگ در پایانه مرزی چزابه است!

شهریار حیدری؛ سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی درباره چراین دریافت چنین هزینه گزافی از زائران اربعین بابت پارکینگ در پایانه‌های مرزی به‌ویژه چزابه اظهار کرد: باید مبنای قیمت‌گذاریها منطقی و عاقلانه باشد و به‌طور حتم با سودجویانی که قصد سو‌استفاده از زائران را داشته باشند برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: باید دریافت وجوه در پارکینگهای پایانه‌های مرزی در این ایام طبق تعرفه‌ها باشد و اگر قیمتهای عنوان شده در این پارکینگ واقعیت داشته باشد با عوامل برخورد خواهد شد.

عبدالرضا سعیدی نیا؛ فرماندار دشت آزادگان نیز درباره دریافت هزینه ورودی 50 هزار تومانی پارکینگ پایانه چزابه در ایام اربعین گفت: به سرعت این موضوع را پیگیری خواهم کرد و در صورت صحت، برخورد بسیار شدیدی با عوامل اجرایی آن انجام می‌دهیم.

وی توضیح داد: ورودی پارکینگها و هزینه‌های جاری آن باید منطقی باشد و دریافت قیمتهای بسیار بالا از زائران اربعین حسینی به هیچ وجه قابل قبول و پذیرش نیست.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0
0
ای مردم خودتون به داد هموطن خودتون و زائر امام حسین برسید کمتز از مردم عراق که نیستیم
با امید به لطف مردم شهرهای مرزی بخصوص مهران و چذابه با تابلوی:
پارکینگ صلواتی!
پارکینگ صلواتی!
پارکینگ صلواتی!
پارکینگ صلواتی!
پارکینگ صلواتی!
پارکینگ صلواتی!
پارکینگ صلواتی!
پارکینگ صلواتی!
الهم صل علی محمد و آل محمد
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین