عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
مدیر کانون «شهید اشرفی اصفهانی» تشریح کرد:
برپایی نمایشگاه کتب مهدوی و مذهبی در سه نقطه از شهر، عیادت از بیماران بیمارستان ولی عصر(عج) و تقدیر از بازاریان منصف از برنامه های کانون مهدویت اشرفی اصفهانی اراک در روز نیمه شعبان است.

عقیق: رضا رحیمی، مسئول کانون تخصصی مهدویت «شهید اشرفی اصفهانی» شهرستان اراک، از برگزاری جشن ها و ویژه برنامه های این کانون همزمان با ولادت حضرت قائم(عج) خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک نیمه شعبان علاوه بر برگزاری جشن مردمی در دبیرستان امام علی (ع) اراک، سه نمایشگاه کتاب با عناوین کتب مذهبی و مهدوی در این شهرستان برپا می شود.

 

وی ادامه داد: این نمایشگاه ها با همکاری دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی و تلاش اعضای کانون تخصصی مهدویت در دبیرستان امام علی (ع)، پارک شهدای گمنام واقع در میدان حافظ و شهرک حضرت ولی عصر(عج) شهرستان اراک دایر می شود.

 

رحیمی گفت: در راستای بزرگداشت این روز، در شب ولادت امام زمان(عج) از بازاریان منصف و متعهد شهر با دیدار و اهدای هدایا از طرف کانون شهید اشرفی اصفهانی تقدیر می شود.

 

مسئول کانون تخصصی مهدویت اراک از برگزاری مراسم دیدار و عیادت از بیماران بیمارستان ولیعصر(عج) خبر داد و در ادامه تصریح کرد: برگزاری جشنواره غذا توسط بانوان شهرستان اراک در دبیرستان امام علی(ع) یکی دیگر از برنامه های کانون است که با هدف کمک به مستمندان و نیازمندان این شهرستان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که کانون فرهنگی هنری شهید اشرفی اصفهانی مسجد محمودیه اراک، فعالیت خود را در سال 1387 آغاز کرده و از کانون‌های برتر استان معرفی شده است، اظهار کرد: در حال حاضر تنها مجموعه فعال در زمینه مهدویت در شهرستان اراک کانون تخصصی شهید اشرفی اصفهانی است؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های این کانون می‌توانند به اراک، خیابان آیت‌الله سعیدی(راهزان)، کوچه مسجد محمودیه مراجعه یا از سایت www.mohyee.ir بازدید کنند.


منبع: شبستان

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین